Wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mommy1989, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Hey dames,vorige week dinsdag een cbdigital gedaan gaf 1-2wkn aan, nu vanmorgen opnieuwgedaan staat niet zwanger? Geen bloesverlies geen krampen nika. Iemand ervaring?

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Geen ervaring. Maar denk dat het niet goed is.. Heb je alweer een test gedaan..?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Misschien nog eens testen met een ander merk? Ik geloof dat je HCG in het begin nogal kan schommelen, dus misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg?
    Zolang je geen bloedverlies of kramen hebt, is er nog niet aan de hand denk ik..

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    heb jij de test toevallig voor je nod gedaan ?

een hele hoop zwangerschappen breken in het prille begin af zonder dat je het eigelijk door hebt en word je straks ongesteld .
    wat mijn voorgangster zegt klopt hcg schommelt maar als je een week verder bent moet je hcg echt wel omhoog zijn gegaan anders is de zwangerschap niet goed.

ik hoop voor je dat het allemaal los loopt maar vind eht wel vreemd

5. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Bedanlt voor jullie antwoorsen dames, kvtest geeft een licht streepje. Predictor nega en de plus van cb was eerst zichtbaar later niet meer. Ha gebeld en mag maandag bloed gaan prikken. En eventueel maandag een echo.. Qua klachten zou ik denke dat t raak is mjaa.. Nog even.afwachte.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.882
    2.883
    113
    Noord-Holland
    Als je vorige week dinsdag (17) al positief testte, zou ik denken dat je nu (26) toch wel een knaller kan verwachten. Of heb je zó ver voor je NOD positief getest?

Deel Deze Pagina