Tja, iedereen denkt daar anders over... Ik kreeg juist veel rust van tempen en testen. Ook omdat ik er vrij snel achter kwam dat mijn cyclus niet goed was (Lees: te korte LF), was het wel fijn om wat gerichter aan de slag te gaan...
Ik had hetzelfde als MayD. Ik krijg er ook meer rust door, omdat ik weet wanneer mijn ei is. Dus niet 14 dagen voor de menstruatie maar pas 10 dagen ervoor. Sinds ik temp. en ovulatiesticks gebruik heb ik meer rust in mijn kont.
ovutesten en tempen moet je wel mee kunnen omgaan misschien? Sommige vrouwen worden er wel te zenuwachtig van misschien hahaha...en andere vinden het gewoon fijn om alles te weten en draaien niet door van testen en tempen....
Loontjuh, sorry dat ik het zeg. maar je bent wel erg slecht voorbereid op een eventuele zwangerschap. je denkt: he ik stop vandaag maar eens, en dan? geen idee. Je hebt het wel over het op de wereld zetten van nieuw leven. Ga je eigen eerst maar eens goed inlezen.
Je heb gelijk, ik heb me hier nooit mee bezig gehouden! En dat zei ik ook bij het openen van dit topic! Maar goed nu dus een vaste vriend enz enz.. En ik weet dat ik toch niet van de ene op de andere dag zwanger zou zijn, vandaar dat ik nu actief ben en veel vragen stel! En daarbij iedereen doet het op zn eigen manier!
Wat je kan doen is even langs de huisarts gaan. Weet die ook dat je ervoor gaat, die geeft dan gelijk aan waar je op moet letten. Die van mij verwees me door naar de verloskundige, bij ons geeft die namelijk preconseptie voorlichting. Dan krijg je een berg aan informatie.
@ Cindy24 Nee nog niet kunnen doen, ivm werk! Maar vandaag tijd genoeg, dus haal ze straks gelijk! @ Gekko Bedankt voor de tip!
weet je al welke je gaat halen nu? En beter voorbereiden kun je niet doen lijkt mij.....naar een HA gaan heb ik nooit gedaan, veels te leuk om alles op te zoeken hier of ergens anders hahahahaha....
Ja ik haal gewoon die gravitamon! En een huisarts, tsja.. Het is wel makkelijker maar net wat je zegt: zelf opzoeken is leuker haha.. Misschien dat ik op den duur toch naar de huisarts ga.. Maar het is allemaal nog zo pril bij ons, we zijn nog niet eens ECHT begonnen zeg maar, buiten dat ik dan gestopt ben met de pil haha
Je kan altijd gaan he....ik heb het nooit gedaan...wat moet hij je dan vertellen...hoe je sex moet hebben hahahaha Het is zo`n leuke en spannende tijd en die moet lekker los blijven vindt ik persoonlijk....niet naar een ha of voorbeidende gerpekken door een vk, als is het fijn dat het kan voor diegen die dat graag wilt. Je weet wat je te doen staat toch nu hahahaha...succes!
Hahaha ja idd.. Je denkt precies hetzelfde als ik! Kijk als je al een tijd lang bezig bent dan is het een ander verhaal.. Maar wil het toch eerst "zelf" proberen haha.. En ja.. Ik weet wat me te doen staat! Ze zeggen oefening baart kunst, nou het zal mij benieuwen hahaha
Stomme dozen bij de drogist... dat vrouwtje die me hielp wist niet eens wat gravitamon was! En dat werkt dan bij een drogisterij! Maar goed, ben gister gelijk begonnen met slikken... dus de eerste stappen zijn gezet hihihi :-D
jeetje idd dom..... Nou je hebt je verantwoordelijkheid genomen nu .... nu nog zwanger raken he hihi...succes en veel plezier!!!!
hier ben ik het niet mee eens. als je niet weet hoe het zit met je cyclus en graag wil weten hoe het zit met wanneer je vruchtbaar bent. dat heeft toch niks te maken met wanneer je echt zwanger bent? ik denk eerder na over hoe het zal gaan als ik echt zwanger zal zijn wat je dan allemaal moet doen en hoe dat gaat dan hoe mijn cyclus verloopt. als je begrijpt wat ik bedoel.
Dames.. Nog even een vraagje! Toen ik zo straks naar de wc ging, verloor ik ineens een dikke klodder wit slijm! Wat is dat? Wel had ik de laatste dagen een "raar" gevoel in me onderbuik, beetje een zeurend gevoel, zou dit mn eisprong geweest kunnen zijn??
Geen idee......meesta heb je dan rekbaar slijm als je je ei krijgt en volgens mij niet echt wit slijm...maar ik heb me hier nooit zo in verdiept. Maar je hebt op 1 maart je laatste pil geslikt he....even afwachten nu hoor want het kan ook dat je nog helemaal geen eisprong krijgt nu... Maar sex hebben voor de zekerhied zou ik wel doen ...alleen maar omdat het leuk is hahahaah
Ja 1 maart laatste pil.. Toen kwam dus mn stopweek en daarna dus niet meer begonnen! Dus eigenlijk ben ik dan uhh 9 maart gestopt met de pil! En ja het was wel rekbaar dat wel.. Hmmz vreemd! Nou ja gewoon veel klussen dus hahaha...