Natuurlijk komt het soms heel slecht uit, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je een paar uur vrij krijgt omdat je partner een afspraak heeft, die misschien best wel verzet kan worden? Daar is toch niet aan te beginnen?
Ik zou zeker niet je vriend zich ziek laten melden, hij werkt er met twee maanden! Maar je hebt nog niet echt gereageerd op de vraag of je niet met ov naar je moeder kan gaan morgen? Ik reis zo vaak zo lang met de trein met mijn zoontje...vanaf dat ie baby is dan..
Ik heb ook nergens gezegd dat hij zich ziek gaat melden hoor! Wil dit niet eens! En nee met het ov gaat niet lukken. Ga hier niet uitleggen waarom niet maar wil het best via PB uitleggen ( ivm mee lezers etc ) Niet omdat ik het niet wil of geen geld heb in ieder geval
Hey meid, Aangezien wij bij elkaar in de buurt wonen wil ik best oppassen. Ik heb niet heel je topic gelezen dus wellicht heb je al een oplossing. Zo niet mag je me gerust pb'en. Ook snap ik dat je niet zomaar iemand laat oppassen, maar als de nood hoog is bied ik me aan. Edit: is het niet een idee dat ik mee ga naar de afspraak en met je zoontje in de auto wacht? Zo hoeft hij ook niet heel lang bij een vreemde ze zijn. Ik denk alleen mee, misschien vind je het niks. Gr, Angie
Oehh vervelend! Hmm anders toch morgenavond de kleine man weg brengen? Dan maar laat, als de nood hoog is en het is voor maar 1 keertje .
Jaa gelukkig is het gelukt! Vriendin die moest werken belde dat ze vrij gekregen had omdat ze in de middag weg moest dus die wilde wel oppassen Lief dat je er nog aan dacht!
Ik ben lief hihi. Fijn meis dat het opgelost is en je er gewoon heen kon. Hoop dat het verder goed met je gaat. En aan mijn dinnetjes denk ik altijd en als ik kan help ik graag dat weet je ook wel.
Is goed , lees hem wel laat waarschijnlijk , ik ga vandaag mijn huisje soppen mooi weer he. Verjaardag op de stoep vier het wel thuis lees meer in mijn topic . Als ik er aan denk word ik weer verdrietig.