Staan er in 1 keer olifanten in je dorp op een grasveld.... (het is wel circus komend weekend) Onze kinderen hebben hun ogen uitgekeken, want ja, je kon ze immers toch echt bijna aanraken. Bekijk bijlage 273603 Bekijk bijlage 273604 Wilde dit toch gewoon ff delen, heb zo'n mooie foto's kunnen maken en zelfs ik heb ze nog nooit van zo dichtbij gezien.
Leuk! Hier in de buurt ook wel eens gehad! Doet me ook een beetje denken aan een tv programma, niet zo heel lang geleden, ik geloof van de BNN. Gingen ze "onderzoeken" hoe het was om een olifant als huisdier te houden. Geweldig!
Wauw, wat een onwijs gave foto! Het lijkt wel alsof je in Afrika bent! Wat een ervaring zo voor de kinderen (en voor jezelf)
mooi is dat he. hier in t dorp ook gehad op de speelweide. wij hebben de olifanten echt aan geraakt en de giraf die er was ook kinderen waren er helemaal wild van haha.
Hahaha, ipv een giraf staan er 4 kamelen Vriendlief is jaloers op ons, en neemt ons vanavond maar weer even mee terug.
zo gaaf zeg, je kan er een leuk verhaal bij maken dat je ff op safari in afrika bent geweest hahahaha
Hahaha 1 keer per jaar.... Olifanten'leeuwen en tijgers...... Yup ook circus en dan staan de tent en woonwagens bij mijn ouders op het hondenuitlaatveld. Raar gezicht he...
toevallig belle wien? want die stond hier laatst ook.. als dat zo is moet je echt gaan kijken bij hun tijgers want 1 ervan had welpjes was kei schattig