Welke baby slee hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen. Onze zoon is in december 6 maanden oud en wil alvast een baby slee kopen die bij zijn leeftijd past
ik lees even mee wij zijn ook opzoek! Wij vinden deze wel leuk, maar ik weet niet uit ervaring hoe practisch die is: Baby Cruiser Slee met Riem - Lobbes.nl
Wij hadden gewoon een houten slee met een zitje. En het eerste jaar (ze was toen 4/5 maanden) hebben we de maxicosi erop gezet met spanbanden. Zo'n babyslee vind ik echt zonde van het geld.. http://www.intertoys.nl/speelgoed/rugleuning-met-zitje-570631.html
Wij hadden ook een houten slee. Stoelverkleiner en wandelwagenzak erin en vastgezet met een spin als zijnde een 'hekje' (wel goed opgelet natuurlijk) onze dochter was 8 mnd.
Met 6 maanden is het nog niet goed voor een baby om te zitten, al helemaal niet over hobbels. Ik zou dus geen slee kopen nog.
Ja, daar heb je wel een punt. Daar had ik niet aan gedacht, maar met zes mnd zou ik het idd ook nog niet doen. Het kindje moet wel goed zelfstandig kunnen zitten, anders is het erg slecht en zelfs gevaarlijk.