ja mijn ouders zouden er voor zitten popelen om het te kunnen bijhouden dat weet ik nu al zeker! voor jou is het natuurlijk wel een probleen dan, ja indd zoals je zegt minder gaan werken! maar natuurlijk wel zien dat er nog wat geld binnenkomt ook! dat valt allemaal wel op te lossen , ja grappig , wij zijn al alles aan het regelen ,en nog niet eens zwanger , maar ja die dromen zijn toch mooi he!
absoluut zoo ben ik ook ! ik ga maar eens door, men ventje belde juist gaat dadelijk thuis zijn dus men eten maar opzetten nu! ga het er sewes nog eens over hebben denk ik! ik hoor nog wel van je? groetjes
hallo meiden , ik heb gisteren nog eens met ventje gebabbeld en het zit hem echt alleen maar op financieel vlak nog niet helemaal goed! voor de rest zou niets hem tegenhouden , nu hebben we afgesproken dat we vanavond alles eens op papier gingen zetten en alles eens op een rijtje zetten! hopelijk draait die weer helemaal bij! nu ben ik toch wel weer een klein beetje blij!
succes meid! Hopelijk kan je je vriend overtuigen dat het met een beetje minder ook wel lukt... een kindje geeft zoveel meer in de plaats.
Uh, wij hebben het hier het "help-ik-word-misschien-papa-syndroom" gedoopt! Hier thuis hetzelfde halverwege (ivm vervelende diagnose voor mij) en ook ineens leeuwen en beren op de weg... Heb het met rust gelaten (na een kleine woede-aanval, ik denk PMS hahaha) maar als het tijd voor mn ei was liet hij zich toch niet weerhouden hoor (terwijl ik waarschuwde dat de kans er dan inzat). Na een goed gesprek en een financieel plan weer alles dik okay! Ik denk idd dat het goed is op het gemakkie een plannetje te maken, maar zou hoe dan ook idd ook niet meer aan de pil gaan... Hoop dat ie een beetje gemoedsrust vind na het gesprek en hij dan net zo is als die van mij; ineens bere-enthousiast en biedt zich zelfs aan als oppas bij de buren Zo niet, een beetje rust doet wonderen; heeft hier erg goed geholpen in ieder geval (al weet ik hoe moeilijk ik het vond hoor, had m het liefst knock out getimmerd ) Veel succes!
Het is toch wel mannen eigen om een beslissing te nemen en dan weer de staart tussen de benen te trekken. Die van mij doet dit al 2 jaar (sinds we hebben besloten om voor een tweede te gaan). Op een avond zei hij dat ik moest stoppen met de pil, dit heb ik ook gedaan. Een paar maanden erna zei hij dat ik maar beter weer de pil kon gaan nemen, maar 's avonds zegt ie dan, dat ik het beter niet kan doen. Pfff, je hebt volgens mij gewoon een doorsnee man naast je.haha.