Bruin verlies en kans op miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs1977, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hallo allemaal,

ik ben nu 9, 5 week zwanger en heb sinds het begin van de zwangerschap al bruin/rosig bloedverlies. Soms een aantal dagen of weken helemaal niks en sinds vorige week vrijdag weer bruin bloedverlies. Ik heb ook 2 keer een echo gehad. 1 keer met 6 weken en 1 keer met dik 8,5 week. Vorige week dus. Beide echo's waren harstikke goed. Vooral de laatste. Babytje was heel goed gegroeid en hartje klopte ook. De verloskundige zegt dat sommige vrouwen meer last hebben van bloedverlies. Het is ook niet zo dat het helderrood is en heb verder ook geen buikpijn.
    Maar ben zo onzeker en mijn vorige zwangerschap is na 5 weken toen geeindigd in een miskraam. Zijn er vrouwen die mijn verhaal herkennen? Ook lange tijd bruin bloedverlies, goede echo's maar uiteindelijk toch nog een miskraam na 9-10 weken? De verloskundige zegt dat de kans nog maar heel klein is en wil het zo graag geloven.....

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb precies hetzelfde. Maar ook mijn kindje deed het vorige week op de echo prima. IK blijf me wel onzeker voelen

3. Niet meer actief

hoi meid
    bruinverlies
    wil niet duiden op een miskraam
    zolang het niet helder rood is met buikkrampen
    dan hoef je je nog niet zorgen te maken
    hopelijk blijft het goed gaan
    succes meid ;)

4. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ook ik had wat bruinverlies rond week 8 en rond week 13 weer. Ik heb altijd geleerd dat zolang het niet helderrood bloed is het geen kwaad kan. Succes!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dubbel gepost. Deze vraag staat ook in het miskraam forum, ik doe deze dicht.

Lotte

Deel Deze Pagina