Is dit positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aesen, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hallo dames,

Ik heb net een ovulatietest gedaan hieronder het resultaat. Is dit positief ?? en als dat zo is, ik zit 8 dagen voor nod hoe kan dat??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,8 KB
      Weergaven:
      31
  2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik vind hem nog niet positief het streepje is lichter dan het controle streepje. Hij moet even donker of donkerder zijn. Is jouw cyclus niet langer? ik heb mijn ei 12 dagen voor NOD..

3. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hmmm.. Nee mijn cyclus duurt 31 dagen en moet dus 8 mei ong worden of van niet hoop ik. Vorige week ben ik ook gaan testen maar de streepjes waren allemaal veel lichter deze is echt de donkerste streep en dan 8 dagen voor nod.. Echt heel raar..:(

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je je ei al gehad of nog niet?
    Hoe lang waren je vorige cyclussen?

Deze test is nog net niet positief trouwens.

- Het kan zijn dat je eisprong nog komt en je een langere cyclus hebt.
    - Het kan zijn dat je wel een normale cyclus hebt, maar een late eisprong en een korte luteale fase (fase tussen eisprong en ongi).
    - Het kan zijn, mocht je je eisprong 100% zeker weten al hebben gehad, dat je zwanger bent.

Kortom: het zegt niks eigenlijk....., sorry...

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum

Bij mij was het optie twee, en naar aanleiding van de ovu test, ach....zie banner:D:D

6. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hallo be happy

Ik weet dus niet of ik mijn eisprong heb gehad of niet.. Ik voel het namelijk nooit.. Ik heb in december een vmk gehad en sindsdien zijn mijn cyclussen jan-26 feb-29 mrt-31 apr-31.. Ik ben bang dat misschien mijn luteale fase kort is.. Ik weet het niet :(

7. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Nog meer ideeën?? Ik zit er echt mee :(

8. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb wel veel ovu testen gebruikt om te zien wanneer wanneer de streep donkerder werd. Hoeveel heb jij er gedaan?

9. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hier zijn ze, ben sinds 22-04 bezig.. Komt het eraan of tog niet..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,4 KB
      Weergaven:
      24
  10. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Ik was intussen een paar dagen gestopt met testen omdat ik dacht dat ik al een eisprong had want het streep werd maar niet even donker.. En toen dacht vandaag maar 's nog een testje doen of mn lh al gedaald is maar toen had ik opeens de donkerste test van allemaal... Ben helemaal in de war..

11. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Deze is wel knetter donker ja.
    Maar je bent geen machine, je kan deze maand best een latere eiersprong hebben. Ik testte door tot mijn ovu test echt weer licht begonnen te worden.... dan wist ik zeker dat ik de LH piek had gehad... en rond die tijd, je weet wel!;)

Je weet dat ovulatie 24-48 uur na de lh piek komt, dan kan t ook nog een tijdje duren voordat een bevrucht eitje innesteld, dus je kan pas laat testen.... (zwangerschap dan, hé)

(NB! daarom heb ik ook goedkope van sensitest besteld.)

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ze lopen op, dus het komt er aan hoor. Zou als ik jou was nu ff twee keer per dag testen, als ik het goed heb is de piek maar 12 uur en kun je hem missen als je een keer per dag test. Kan niet lang meer duren!

13. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Jaa ik snap het.. Morgen dan maar weer een testje doen... En doorgaan totdat het streepje weer lichter word. Bedankt voor jullie reacties dames.. xxx

14. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Veel succes! Ik duim voor je ;)

15. Aesen

Aesen Lid

4 sep 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Heel erg bedankt.. xx

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je zegt het al zelf he

Je bent gestopt met testten omdat je testten niet donkerder werden
    je test een week voor nod (als je je cyclus berekent) en je test bijna positief.
    Ik denk eerder dat je ei eraan komt, je ei kan ook later komen namelijk

zou een ovulatietest niet als een zwangerschapstest zien.
    Ik was zwanger en wou wel eens kijken of het idd op een ovulatietest reageert
    heb er 2 gebruikt 1 van sensitest een paar keer en negatief en 2x een CB smiley voor me nod en erna en ook die was negatief!!

bij sommige geeft die positief aan bij zwangerschap
    maar het zegt dus helemaal niks.

zou dus voor de zekerheid gewoon klussen nog vanavond en eventueel overmorgen mocht het je ei zijn en anders over een dag of 3 a 4 een zwangerschaptest tegenaan gooien

in ieder geval maak je er niet druk om!!

17. mamajj

mamajj Niet meer actief

dan komt hij er meestal wel aan hoor.. als hij lichter wordt weet je hoe een positieve test bij jou eriut ziet.. maar het lijkt niet een donkere test door te geconcentreerde urine denk wel dat je piek snel komt. zou gewoon even 2 keer per dag meten

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb nooit een dikke streep gehad maar het was wel mijn ei. Voor mij geen ovu testen meer

19. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    tja of je ei is net geweest.. zie dat er tussen de laatste testen 4 dagen zit... dat zou ok nog kunnen.. dat je je ei gemist hebt..

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    waarom heb je niet doorgetest eigenlijk tot een positieve test?

de kans dat je je ei heb gemist in de 4 dgn is groot

Deel Deze Pagina