Hoi Allemaal, Ik lees al een tijdje op dit forum maar nu dacht ik toch maar eens wat aan jullie vragen, want ik weet het echt niet meer!!! Sinds februari gestopt met de pil en sinds toen een cyclus van 26, 27, 30 en 28 dagen. Op basis van 28 dagen had ik vorige week maandag ongesteld moeten worden, maar tot op heden nogsteeds niks.... Woensdag heb ik zo'n 123 dipstick gedaan, 's middags en ook niet van te voren niet gedronken o.i.d. deze was negatief. Zaterdag heb ik 's ochtends zo'n clearblue met zwangerschapsindicator gedaan, ook deze was negatief. Nu met me vriend afgesproken als ik niet eerder ongesteld word, woensdag weer te testen. Zit wel te denken om misschien zo'n kruidvat test voor dan te halen. Dat wachten is zóooo frustrerend! Voel me overigens verder prima, voel wel vanalles in me buik en bij vlagen soms in één keer misselijk. Maar volgens mij krijg je vanzelf symptomen als je zwanger wil zijn Wat zouden jullie nu doen? Wanneer testen? Wanneer huisarts bellen? Welke test???
Even afwachten Een huisarts kan ook niet zoveel doen,en meestal willen ze niet eens iets doen. Balen dat je niks weet maar het kan zijn dat je nu opeens een langere cyclus hebt.
Ik zou inderdaad de Kruidvat 2v5 testen halen en dan woensdagochtend met je eerste urine testen.... Spannend!!!! Ik duim voor je hoor
Ik zie meer mensen die dit ook hebben. Ook voor hun natuurlijk! succes laten we duimen dat we allemaal deze maand geluk hebben Heb gewoon liever dat ik ongesteld wordt dan dat afwachten! Pff Morgen toch maar even langs de kruidvat