Hier beweerde ze ook een miskraam, want ze wisten ex act wanneer m'n kindje teruggeplaatst is! Nou ik had pas 12/13 dpo een innesteling gepaard met een beetje roze bloed. Ze bereiden me voor op een miskraam want vruchtzak was te klein. Inmiddels ben ik 11 weken zwanger en ukje doet het prima! Een hartje gaat tussen de 6 weken en 7 weken kloppen! Hier met deze hartaxtie bij exact 6 weken en m'n dochter met 6+1. Zou je nog niet teveel zorgen maken. Ze gooien al snel met een mk wat ik erg slecht vindt!
Net even je verhaal gelezen en mijn duimen draaien volop voor je vandaag dat je een goede uitslag mag krijgen!!
Dank jullie wel allemaal, brrr nog ongeveer 6 uurtjes dan weet ik meer. Ik laat het jullie zsm na de uitslag weten natuurlijk. Hopen op een hartje en een mooie beeb die goed gegroeid is. Mamiiiii <3 dank je. Liefs van hier.
Net je verhaal gelezen, ongelofelijk dat een echoscopiste zoiets durft te zeggen... Als vanmiddag blijkt dat alles goed is (ik duim voor je!) zou ik denk ook niet meer naar haar toe gaat. Ze zoekt het maar uit met haar negativiteit. Denk dat je verloskundige dat ook wel kan begrijpen! Heeeel veel succes vanmiddag! Hopelijk knippert je kindje je tegemoet
Hippy. Me verloskundige zei al jij mag niet meer naar een spoed echo alleen nog maar naar een gyn. Om dit soort vreemde dingen te voorkomen. Nog een paar uurtjes... Brrr. Als het goed is moet ik vanmiddag ook meteen bloed laten prikken (mijn grootste angst) zelf dat boeit me niet. Alles voor me kleine wonder ❤️
Lieve meiden. Helaas is de baby overleden. We laten nu de natuur haar gang gaan. Volgende week dinsdag de laatste echo om mij en me man er rustig van te overtuigen dat het echt echt mis is. Iedereen bedankt voor de lieve woorden de kaarsjes en het duimen voor ons kleine wondertje.
Wat onwijs k#t snoe! Ik had nog zoveel hoop voor jullie. Heel veel sterkte de komende periode en hopelijk zal de natuur het goed regelen.