vraag over ma

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamajanneke, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    okay kom ik weer met een vraag. ik zit inmiddels nog steeds op de wacht dat mijn kindje er uit komt. nu heb ik sinds gisteravond meer stolsels en soms ook witachtige stolsels. dus denk wel dat t er aan komt. mijn kindje is op 8 + 1 gestopt met leven. nu vraag ik me af of ik het wel terug zal vinden en of t echt tijdens het plassen komt of snachts of tijdens het lopen ofzo. dus eigelijk 2 vragen, vind ik het uberhaubt terug en wanneer is de meeste kans? er zit wel echt een kindje, we hebben een kloppend hartje eerder al gezien. Wat is jullie ervaringen?

2. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies hoe lang je al bezig bent? Ik verloor eigenlijk direct het vruchtje op het toilet, een grote plons en zo ver in het toilet dat ik er niet meer bij kon. Dus ik heb het ook niet gezien, dat vind ik heel spijtig, want ik had er afscheid van willen nemen en in de tuin willen begraven.. Als jij het echt wilt zien raad ik je aan door een vergiet op het toilet te zitten of in een emmer.
    Volgens mij zijn er genoeg dames hier die het wel gezien hebben..
    Sterkte hoor!

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben dindsag de 19e in de avond begonnen met bloedverlies en donderdag de 20ste hoorde ik dat ons kindje overleden was.
    Ik zit nu inderdaad met een vergiet op de wc omdat ik bang ben het door te spoelen zonder het te weten en ik wil t ook graag begraven.
    Vanmorgen wel een hele flinke sliert van witachtige slijm verloren doordrenkt van bloed. geen idee of t iets vd zwangerschap of niet...
    Vrijdag had ik overigens een echo en de gyn denkt wel dat het dit weekend geboren zal worden. hij was hoopvol...

4. mamavanjes

mamavanjes Actief lid

21 nov 2013
    148
    0
    16
    Afgelopen dinsdag ben ik mij kindje verloren was toen bijna 9 weken. Het was al wel eerder gestopt met groeien.
    Ik had al de hele dag een drukkend gevoel in m'n onderbuik en krampen. Voelde echt dat m'n lichaam het er aan het uitwerken was. Eerst veel stolsels. En toen moest ik niesen heel stom maar toen kwam het eruit dat voel je wel heel goed was ook veel groter dan ik dacht. Was een beetje wittig en wist gelijk dat dit het was een langwerpig stuk weefsel van ongeveer 8 cm.

Was ook heel bang dat ik het niet zou herkennen maar je weet het echt als je het ziet.
    Sterkte ermee. Hoop dat het gauw komt voor je dan kun je verder met het verwerken.
    We hebben het een mooi plekje gegeven in de tuin en in het voorjaar willen we er een mooie plant of boompje neerzetten.

5. logo

logo Niet meer actief

Tijdens mijn miskramen had ik heel veel stolsel. Verder ben ik niets tegen gekomen, maar ik heb er ook niet echt naar gezocht moet ik zeggen.
    De miskramen waren vroeg in de zwangerschap waardoor er ook weinig te zien was.

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    De 1e keer kwam het vruchtje eruit een dag na de echo met kloppend hartje. Ik heb een vleesachtig ding gezien, maar niet echt een kindje. Het kwam er 's nachts uit op het toilet en heb het daarna begraven in de tuin.

Die keer erna was de vruchtzak leeg, maar zag die miskraam er ongeveer hetzelfde uit, ook al zat er geen vruchtje meer in. Het gebeurde onder de douche, dus heb alles duidelijk gezien. Had toen net krampen en dacht nog wel even te kunnen gaan douchen, aangezien het de 1e keer een aantal uur duurde voordat het kwam.

Heel veel sterkte!

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. hier ook een rare sliert ondekt ongeveer 4cm lang... denk wel dat t iets was, maar wat. morgen weer een echo dus zal wel horen of ik "schoon"ben of niet.... krampen zijn in elk geval voor nu minder evenals het vloeien en de stolsels.

8. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het Janneke? Hoe was de echo? Hoop dat je schoon bent..

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina