ook eens met dobbel. je had die mail niet moeten sturen en je vader had het eerst zelf moeten oplossen. heb nooit iets gewild van opa of oma. het enigste wat ik kreeg toen niemand hem wilde hebben was een nicht/neven foto van jaren terug. zou niet eens in mij op gekomen zijn. om een tante te mailen. waarschijnlijk was het haar moeder en je vaders moeder. jij moet je excuus aanbieden. wel snap ik die emotie.s van dat moment. oma heeft het belooft aan mij. je vader had dit met zijn zus moeten bespreken. en jij met je vader zonder mail.
Ik vind het een vreselijke bezoedeling van de nagedachtenis van een geliefde om ruzie te maken over de erfenis, en vind dus ook (eerlijk gezegd) dat jullie je allebei moeten schamen om zoiets sufs zo uit de hand te laten lopen. Daarnaast ben ik het er ook mee eens dat je de verdeling van de spullen aan de kinderen over had moeten laten, en zelf via je vader had moeten aangeven wat je eventueel van je oma zou willen hebben. Je tante is daarnaast natuurlijk ook niet netjes geweest, maar om hier 4 jaar later nou nog excuses voor te eisen vind ik echt wel heel ver gaan. Fb uitnodiging accepteren en verder geen woorden meer aan het hele gebeuren vuil maken, of niet accepteren, maar even goed er geen energie meer aan verspillen.
Eens met Tjessia en Knap. Ik vind dat jullie beiden niet netjes gehandeld hebben en excuses van beide kanten op z'n plaats is. Ik zou haar FB verzoek accepteren en dat aangrijpen eens bij haar op de koffie te gaan en zo dit voor eens en altijd achter jullie te laten.
Waarom bel je je tante niet gewoon en geef je aan dat je niet verwacht had dat ze een vriendschaps verzoek zou doen via fb. Geef aan dat je dacht dat ze nog steeds boos is, maar dat je dat nog steeds lastig voelt. Ik denk dat je beter kan praten, want het blijft je hoog zitten...