menstruatie buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mnla, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames .

Zondag was mijn eisprong . Nu heb ik maandag op dinsdag nacht steken gehad in mijn baarmoeder . Maandag had ik elke keer al van die flauwe menstruatie buikpijn . Dat heb ik nu nog steeds niet heel de dag . Herkend iemand dit? Ga niet meteen zeggen denk dat ik zwanger ben want dat voel je nog niet zo snel toch? Moet trouwens de 23ste pas ongesteld worden.

wie herkend dit ?

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik heb tegenwoordig vaak tussen mijn eisprong en menstruatie in af en toe vlagen van menstruatiepijn.. kan er verder niet echt iets zinnigs over zeggen. is gewoon vervelend. Ben niet zwanger.

3. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vergelijkbare klachten. Eind september gestopt met de pil. Nu sinds 1 maand 'aan het proberen zwanger te raken'. Heb cyclussen gehad van 28,29,31 en 28 dagen. Nu zit ik op 35 dagen en nog steeds geen menstruatie. Wel bij vlagen steeds menstruatiepijn. Vorige week al wel een test gedaan voor alle zekerheid die was negatief. Op de dag dat ik mijn menstruatie zou moeten hebben heb ik verschrikkelijke krampen gehad, wat ik normaal overigens nooit heb, ik liep er krom van.

Vind het raar dat mijn menstruatie uitblijft. Natuurlijk wil ik wel graag zwanger worden maar mijn lichaam lijkt van alles te doen nu terwijl ik niet weet wat :).

Ben normaal gesproken heel energiek en heb nooit lichamelijke klachten. Nu extreem moe en trekkend gevoel bij mijn borstel, sterke reuk, zere navel, opgeblazen buik blehhh....

Wat me zelf ook opvalt is dat ik extreeem rustig ben voor mijn gevoel.

Overigens lijkt me sterk dat ik zo snel al zwanger ben. Dit wilde ik even delen en misschien dat er meer zijn die dit mee maken of hebben meegemaakt.

4. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Ik heb dit nog nooit gehad . Dus denk even kijken of dit normaal is.

5. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Ik zou nog een keer een testje wagen, het kan namelijk wel zo zijn. Succes

Deel Deze Pagina