Wat zou ik toch graag een optimist willen zijn. Ik weet net 4 dagen dat ik zwanger ben en ik voel me zo onrustig omdat ik bang ben dat er iets mis gaat. Herkennen jullie dit? Ik heb al bijna elke dag getest en nu maak ik me zorgen dat de testen niet oplopen. De bovenste test is een sensitest, extra gevoelig. De andere testen zijn van de action. Zien jullie hem oplopen? Ik niet namelijk
Volgens mij lopen die actions tests wel wat op hoor. Maar ik zou gewoon ophouden met testen. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee, wat heb je eraan?
T oplopen kun je evt pas vergelijken bij altijd dezelfde testen. Geen zorgen.om.maken want bij mij liep t ook niet op. 1test zegt dat je zwanger bent, dus al die andere testen zijn bijzaak
Niet meer testen hoor daar word je alleen maar onzeker van. Enne je bent echt zwanger, gefeliciteerd!
Idd stoppen met testen want je zit jezelf helemaal gek te maken zo! Snap dat je onrustig bent maar probeer te genieten. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Zwanger is een vrij binaire aangelegenheid: je bent het of je bent het niet. Jij bent duidelijk zwanger. Nu duimendraaien tot je eerste echo. Gefeliciteerd.
Het is echt onzin om al je geld te verspillen aan die testen. Mocht het al misgaan, dan blijft het hormoon in je lichaam en zul je nog positief testen. Dus geniet van je zwangerschap en stop met doemdenken!
Gefeliciteerd! En ik sluit me aan bij de andere meiden: hounop met testen je maakt jezelf alleen maar gek!
Gefeliciteerd! En die extra gevoelige heb ik ook gebruikt en die van de action ook maar kun je niet vergelijken. Pas ruim een week na NOD testte ik echt knalpositief. Dus maak je niet druk dat je niet meteen een knaller hebt.
Mijn VK zei, een beetje zwanger bestaat niet. Doe voor je gemoedsrust zaterdag of zondag nog een test, dan zul je meer zien! En nu genieten! Proficiat!
Die van mij liepen niet op. Die van 4w3d en van 8w zagen er hetzelfde uit. Vond ik toen ook eng!! Want dat kon toch niet goed zijn?!? Check banner
Haha thanks ladies. Probeer mezelf te dwingen om niet te testen. Heb 17 juni al de eerste echo, hopelijk heb ik dan rust maar denk het niet haha. Hoe kunnen sommige vrouwen gewoon zorgeloos zwanger zijn heb er bewondering voor!
duidelijke zwanger! Ik was zelf ook in de stress heb toen na een paar weken digitale test gedaan en die gaf duidelijk de juiste aantal weken aan. niet druk maken!