help, ik voel me niet meer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz D, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    ik ben maandag eerste keer op controle geweest en nu sinds een tweetal dagen voel ik me niet meer zwanger, niet misselijk, borsten niet meer echt pijnlijk, niet echt moe, moet ik nu beginnen panikeren? :cry:
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Nee hoor, bij mij ging het in het prille begin ook af en aan met de kwaaltjes dus ik zou zeker niet in de stress schieten.

    Groetjes Anita
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    in plaats van in de stress schieten kan je beter je vk even bellen :)

    maar vaak gaan kwaaltjes op en af.. dus het zal wel meevallen denk ik.

    ik weet niet of ze het hartje al konden horen bij je laatse controle
    anders zou je voor je eigen gemoedsrust een angelsound kunnen aanschaffen
    dan kun je af en toe zelf even luisteren :)

    geen idee enkel of je dat met 5 weken al hoort
    mijn eerste afspraak was pas met 12 weken ofzo
     
  4. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    sorry hoor even nieuwsgierig,

    waar koop je zon angelsound?

    liefs sab
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Niet iedereen blijft een aantal weken last houden van kwaaltjes ;)
    Zolang je geen buikpijn hebt of bloed verliest kan je er van uitgaan dat het nog goed is. Als je nou compleet in de rats zit zou ik inderdaad je vk even bellen. Die kan je vast geruststellen.
    Succes!
    Elmo

    Kijkshop (dacht ik) of gebruik ff www.google.nl
     
  6. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    buikpijn heb ik al gehad maar ik denk dat het eerder mijn darmen waren.
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja ik had eerste tijd ook steeds buikpijn.. maar dat waren eerder gestresste darmen dan het beebje gelukkig :)
     
  8. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Heel herkenbaar..

    Hoe moeilijk het ook is "vertrouw op moeder natuur".
    Er zijn miljoenen vrouwen die een normale zwangerschap hebben en probeer die gedachte vast te houden. Je lichaam is druk bezig met je kleintje en soms voel je dat, maar soms ook niet. Probeer er op te vertrouwen dat alles goed gaat, anders kun je heel moeilijk van je zwangerschap genieten. Meid, geniet er van dat je je nu in ieder geval niet misselijk en moe voelt, wie weet is het volgende week weer heel anders...
    Liefs
     
  9. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    amai liz!heb jij al controle gehad?ik heb vandaag pas bloedtest gedaan en weet vanavond definitief of ik zwanger ben.hihi ben er laat bij geloof ik :)
     
  10. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Meid, ik heb amper ergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap en zie mijn banner eens! Bij twijfel ALTIJD je vk bellen hoor! Sterkte!
     
  11. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    ja joh, ik ben een snelle hé, maar euh ik had zodanig veel symptomen dat ik het niet kon laten mijn bloed te laten prikken, hoe zit het bij jou??
     
  12. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Liz ik had sinds 4 weken gisteren ineens nergens meer last van. Niet moe, misselijk, geen pijnlijke borsten enz. Maar het kan echt want ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien! (heb zelf vor 35 euro een echo gedaan, want ik was zooooooo onzeker). Maar het kan dus echt per dag zooo verschillen die symptomen! ;)
     
  13. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    bij mij was het ook heel snel afgelopen met de pijnlijke borsten, vermoeidheid etc. Ik had geen centje pijn meer en dacht dat ik misschien helemaal niet zwanger meer was. Maar de echo bij 11 weken liet toch iets anders zien hoor!

    Geniet ervan meid, dat je nergens last van hebt. Ik heb tot nu toe nog steeds geen kwaaltjes en ben er erg blij mee.
     
  14. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij mij begonnen bij de 6-7 weken pas de echte symptomen (misselijk en vreselijk moe). Daarvoor voelde ik me ook echt niet zwanger. Het heeft zelfs na die tijd ook nog een hele lange tijd geduurd voordat ik me echt zwanger begon te voelen. Je ziet niks, je hoort niks, dus ik bleef me maar afvragen: zit er wel iets? Ik heb ook een Angelsounds gekocht en bij 11w3d (is erg vroeg hoor) hoorde ik duidelijk het hartje. Vanaf die tijd heb ik elke 3 dagen even snel geluisterd. Zodra ik iets hoorde was ik weer gerustgesteld. Nu gebruik ik hem bijna nooit meer omdat ik de beeb volop voel bewegen. En dat maakt het nu voor mij 'echt'. Zo'n Angelsounds koop je voor 45 euro bij de Kijkshop. Heeft mij heeel veel rust gegeven.
     
  15. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    ondertussen is het al gebeterd hoor, de vermoeidheid komt meer en meer, ik ben nu net op(hubbie heeft hij eens lang laten slapen en ik zou alweer kunnen slapen) ook merk ik dat ik 's nachts moet opstaan om te plassen want de pijn in mijn blaas is om de duur niet te harden . Dus ik zal nog wel zwanger zijn zeker.
     
  16. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    sinds vandaag ben ik supermisselijk dus ik heb te vlug geroepen
     

Deel Deze Pagina