leuk nieuws,maar lang wachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephanie20, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Een goede morgen of zou ik al goede middag mogen zeggen.

    Vanmorgen met een blij gevoel opgestaan dat ik toch graag met jullie zou willen delen.
    Gisteravond/nacht een lang gesprek gehad met mijn vriend ivm onze kinderwens,( ik heb het hier al eerder verteld) voor mijn part zouden we nu al kunnen beginnen ondanks het feit dat ik nog twee jaar verder moet studeren ( ik redeneer als het volg...ik ben nog niet zwanger kan nog lang duren). Maar mijn vriend denkt er natuurlijk helemaal anders over (een universitair ;) ) Volgend jaar is hij afgestudeerd en dan wil hij zo vlug mogelijk werk vinden, en pas als ik afgestudeerd ben dan pas zouden wij aan kinderen beginnen.

    In mijn ogen is dit nog superlang nog meer dan twee jaar, tegen dat ik werk heb, huisje gevonden heb...

    Wat hebben we nu gedaan, we hebben er een datum op geplakt, vanaf 1 september 2009 mag ik zwanger worden. Ik weet dat het voor jullie meiden nog superlang is maar voor mij is het wel leuk dat ik al kan aftellen, hoe raar het ook klinkt.

    Nujah nu weten jullie naar wat ik iedere dag zal aftellen
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    tis mooi als je dit samen bespreken kan en heel goed dat je eerst de rest af wil maken, maar kijk uit met je teveel op die datum te richten, want het kan natuurlijk tegen die tijd nog wel een hele tijd duren voordat je zwanger bent, dus laat dit dan geen frustratie of terleurstelling met zich mee brengen,....

    maar toch alvast feli met jullie voornemen, hopelijk loopt het zoals geplanned
     
  3. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik vind het heel goed dat jullie het op die manier hebben opgelost!
    Heel veel succes en begin maar alvast met aftellen ;)
     
  4. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Leuk vooruitzicht toch? Heerlijk aftellen. :D
    Mijn mannetje wilde eerst ook dat ik een vaste baan had. Maar ja, bij ons in Friesland liggen de banen in het basisonderwijs niet echt voor het oprapen. Duurt wel drie jaar. Hij heeft er goed over nagedacht en hij zei: Wanneer het onze tijd is om een kleintje te mogen krijgen, dan is het onze tijd. Ik ben dus wel gestopt met de pil (april) en we zien wel wanneer het raak is. Van mij mag dat nu wel zijn. ;)
     
  5. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Wij hadden ook een afspraak gemaakt! :D

    We woonden samen, maar vonden het daar te klein en wilden eerst een huisje KOPEN en dan gingen we voor een kindje.

    We hadden dan eindelijk ONS huisje gevonden en gekocht, en besloten om nog even te wachten tot we VAST WERK hadden. In december had ik mijn vast contract, eind juni moest mijn vriend zijn vast contract hebben.

    We gingen dus wachten tot mijn vriend zijn vast contract had, maar we hebben een week ervoor besloten om er toch voor te gaan! \:D/ Ondertussen heeft mijn vriend zijn vast contract!

    Nu is het spannend natuurlijk! :D

    Probeer je wel niet teveel te focussen op die datum! ;) Ik heb al van redelijke jong een enorme kinderwens, het was al héél lang wachten voor mij tot we ervoor gingen, ik hoop nu gewoon dat ik niet meer te lang moet wachten! [-o<
     
  6. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lekker joh, dat je weet waar je aan toe bent en dat je lekker kunt aftellen!

    Voor je het weet is het zover!
     

Deel Deze Pagina