Hier kan ik niet echt omheen denk ik... Ben aan de pil en een derde zit ook helemaal niet in de planning. Pff, weet even niet zo goed wat ik nu moet doen en dan zit ik ook nog op het werk..
Amai, dat moet inderdaad een hele schok voor je zijn!! Misschien rustig proberen bekomen van de eerste schok... daarna zal je vast en zeker in de wolken zijn. Maar begrijp zeker dat het best wel even slikken is nu Zagen jullie het al wat aankomen dat je misschien zwanger was, of is dit echt een complete verrassing? En hoe denk je dat je man/vriend zal reageren? Van mij alvast een dikke proficiat
dat is een duidelijke test! geen pil vergeten/ ziek geweest/ kuurtje gehad?? enig idee hoe ver je bent? succes met het maken van een beslissing! snap dat het schrikken is!
Dat is zeker duidelijk. Laat het even bezinken. Als het niet in de planning zat dan is het zeker een shock. Heb het er vanavond over met je man/vriend. Kijk daarna verder. Toch gefeliciteerd.
Volgens mij zit het in de lucht. Ik zwanger van de derde ondanks spiraal en hoeveel je nu leest over zwanger tijdens de pil. Snap dat je even de schrik te pakken hebt, probeer het voor jezelf even te laten bezinken en ik hoop dat jullie als nog kunnen genieten van dit wonder
Hier nog een: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/546717-lang-leve-de-pil.html Wat heftig. Weet hoe je je voelt, ik ben ook ongepland zwanger door het verliezen van mijn mirena. Mijn vertrouwen in anticonceptie is wel weg inmiddels... Sterkte meis! Praat erover met je partner en maak een beslissing over deze zwangerschap die bij jullie past.
Gefeliciteerd en ook sterkte met het verwerken van het nieuws. Succes met het vertellen aan je partner.. Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Hier nog iemand.. Lang leve de pil, zwanger van nr. 4 Ben ook behoorlijk in shok dus know the feeling. Succes met welke keuze jullie ook maken.
Ik heb geen idee hoe ver ik ben, week of 6 denk ik. Mijn menstruatie bleef uit, maar dat kreeg ik eigenlijk deze week pas in de gaten (het komt eigenlijk gewoon altijd en ik dacht maandag ineens, is het niet weer eens tijd dat mijn menstruatie komt?) Als ik terugdenk heb ik ook wel wat symptomen, maar die heb ik ook altijd als mijn menstruatie komt. Ik deed vandaag op het werk eigenlijk alleen maar een test om mijn zorgen weg te nemen en gewoon op mijn menstruatie te wachten, deze uitslag zag ik totaal niet aankomen. Heb (hoe erg) mijn man een watts ap gestuurd. Hij wist natuurlijk wel dat mijn menstruatie uitbleef, dus een zinnetje was genoeg.. Hij was er al bang voor zei hij, en ziet een derde dus eigenlijk helemaal niet zitten. We hadden besloten om het bij 2 te houden, dus ik heb geen idee waar dit heen gaat. Ik vind mezelf heel slecht dat ik er niet gewoon heel blij mee ben, net als bij de vorige 2 zwangerschappen, maar het is gewoon nog heel onwerkelijk denk ik..
Jeetje wat een schok moet dat zijn dan! Als je zo vast besloten hebt dat het bij 2 blijft..... Denk toch dat bezinken, praten en een bezoek aan vk voor de termijn de enige opties zijn om orde in de chaos in je hoofd te krijgen. Succes met besluiten wat te doen!
Jeetje wat heftig. Kan me voorstellen dat je overdonderd bent, zeker als jullie het bij twee kindjes wilden houden. Veel succes met het nemen van een beslissing.
Ja Lies, dat dacht ik ook! Wij zitten testen te slopen om te hopen dat er tòch ergens een vaag streepje zit en dit is een streepje die je liever niet had.... Heel heftig verhaal! Snap je gevoel. Tuurlijk sta je dit keer niet te juichen zoals bij je eerdere zwangerschappen. Dit zit niet in de planning. Sterkte met het verwerken met dit heftige, onverwachtse nieuws meid! Liefs, Yvonne
Dit mini mensje wilt gewoon heel graag komen... Zou je het weg kunnen halen met de gedachten dat je kindjes ook zo begonnen zijn? het is natuulijk jullie beslissing, en in Nederland ben je daar tegenwoordig vrij is. Sterkte in deze situatie.
En, hoe gaat het nu met je? Ik heb vanmorgen toch een digitale test gedaan, zoals eigenlijk wel verwacht stond er 3+ bij.. Wanneer ga jij voor een echo? Ik 25 nov.
Het gaat redelijk.. Gisteren het er uitgebreid over gehad met mijn man, maar die is er echt niet blij mee. Hij kijkt vooral naar praktische dingen en ik meer naar gevoel. Ik word kotsmisselijk bij het idee dat ik het weg zou laten halen, dus het ziet er naar uit dat er hier nog stevig gepraat moet worden. Ik heb nog geen verloskundige gebeld, kan maandag pas. Ik hoop toch wel dat ik eerder mag komen dan 25 november.. Wil weten hoe ver ik ben en of het wel goed is. Ik hang van biefstuk, carpaccio en rosbief aan elkaar en heb 2 weken terug een feestje met veel alcohol gehad.. Pff, het is inderdaad oneerlijk, er zijn mensen die niets anders zouden willen en ik kan er nu niet eens blij mee zijn.. Heb je het al verteld aan je man?
oei meid wat moeilijk persoonlijk zou ik blij wezen met nog zo'n geschenk... dit kindje wil graag bij jullie zijn! ik hoop dat jullie de juiste beslissing maken... sterkte