He dames.. Wie zou mij kunnen helpen? 9 december ben ik gecurreteerd met 9w6d voor een ma. Eerste foto is van 15 december toen was ik nog wat aan het vloeien 2de foto is van 22 december en was er nog een schaduwlijntje te zien. Nu dus gisteren getest en vandaag weer.. Bovenste is van gister.. Zien jullie ook dat de lijn iets donkerder is? Denken jullie dat het een nieuwe zwangerschap is of dat mijn testen gewoon nog steeds niet negatief zijn?
Denk datje resten nog van de mk zijn. Als je urine wat geconcentreerder is kan he test wat donkerder uitvallen. Het kan lang duren voordat alle hcg uit je lichaam is. Maar zou zeker een paar dagen door testen om te zien of ze oplopen niets is onmogelijk natuurlijk..
Ik zit met hetzelfde dilemma, alleen mijn curretage was 25 nov. Ik heb het sterke gevoel weer zwanger te zijn, maar omdat ik niet getest heb tussendoor weet ik niet wanneer ik weer hcg vrij zou zijn. Heb begrepen dat je soms best lang vals positief test. Ik ga vandaag testje doen en dat herhalen over een goede week. Ik had geen last van zwangerschapssymtomen en nu heel erg sterk, vandaar mijn vermoeden.