foto's toevoegen aan Facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door Pastasaus, 18 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Hoi dames,

misschien weten jullie hoe dit werkt maar ik kom er niet uit. Natuurlijk kan ik foto's toevoegen aan facebook of in een album plaatsen.
    Alleen vroegah had je dus de optie als je foto's toevoegde aan je bericht deze gelijk in een album te zetten. Nu kan dit dus niet meer en moet je apart foto's bij het album zelf toevoegen zonder dat je een hoofdbericht kan maken, je krijgt dan op je tijdlijn te zien "bla bla" heeft zoveel foto's toegevoegd aan dit en dat album, maar je hebt dan ook geen optie om daar nog een bericht bij te typen. Ik vind dit behoorlijk irritant, ik heb een creatieve pagina waar ik m'n gemaakte kaarten etc. deel en dan is het voor mijn overzicht wel handig als deze in een eigen album staan.

Weet iemand of je een bericht kan maken en dan foto's gelijk aan het goede album toe kan voegen? Want ik zit me er eerlijk gezegd behoorlijk aan te ergeren dat dit volgens mij niet meer kan o_O

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb toch echt als ik een foto post, boven het veld waar je typt en onder mijn naam 2 balkjes staan. Eerste is vrienden, daar kan ik bepalen wie mijn foto mag zien en de 2e is album en daar kan ik kiezen welk album hij in moet.

Deel Deze Pagina