erg raar...

Discussie in 'Miskraam' gestart door assepoester15, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    Gisteren hele vervelende menstruatie-achtige pijn gehad en bloedverlies. De vk zag een leeg vruchtzakje, morgen krijg ik een inwendige echo. Spannend. Hopelijk heeft ze het gisteren verkeerd gezien.

Vanaf gistermiddag (na de echo) was mijn buikpijn helemaal over en ik verlies zo goed als geen bloed meer, hooguit een druppeltje bij het afvegen.

Erg raar vind ik dit! Zou dit betekenen dat ik gewoon nog zwanger ben en dat die buikpijn erbij hoorde, net zoals het bloedverlies?

Wie kan hierover meepraten of heeft adviezen?

thanx!

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ik hoop voor je dat het inderdaad niet goed gezien is en dat je nog zwanger bent maar als ik je verhaal lees denk ik dat ik je niet heel erg veel hoop mag gaan geven dat zou niet eerlijk zijn.
    ben bang dat het afwachten wordt maar naar mijn inziens ziet het er niet goed uit.

een leeg vruchtzakje met 8 weken op je teller vind ik zeer verontrustend maar wil je heel veel sterkte toewensen en kracht hoop voor je dat het heel snel morgen is en je een echo hebt gehad liefs miriam

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Ik heb pas een mk gehad ben vrijdag gecurreteerd maar ik had ook een leeg vruchtzakje ik had totaal geen bloedverlies. Kwam erachter bij een termijnecho dacht dat het leuk zou worden maar dus niet. Het vruchtjezakje liet niet vanzelf los. Ik zou echt wachten op die inwendige echo want die geven echt een heel duidelijk beeld van hoe het zit.
    HEel veel sterkte en ik duimm hard voor je

GRoetjes

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt inmiddels een ander topic geopend....

Nu ik deze heb gelezen snap ik je andere eigenlijk niet meer zo.

Deze doe ik dicht hoor, het is duidelijker om het in 1 te houden.

Elmo

Deel Deze Pagina