Hi, Vanmorgen een echo gehad eerder heb ik ook al twee echo;s gehad en daarbij lag het precies op schema.Nu blijk ik twee weken minder ver te zijn.De echo's zijn wel bij verschillende ziekenhuizen gemaakt. Heeft iemand hier ervaring mee? het hartje klopt wel heel goed en mooi en de arts zegt verder geen zorgen maar ik vind het toch wel gek.Het lijkt alsof de groei dan gestagneerd is...Over een week gaan ze weer een echo maken. groetjes
Ik zou me geen zorgen maken hoor.. Zit vast allemaal goed misschien heeft de 1 net wat meer of minder gemeten!
Ik heb ook een verschil van een aantal weken in mijn echo's, bij een inwendige echo ben ik twee weken verder dan uitwendig en toch houd de verloskundige de uitwendige echo aan ( ik wist niet wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest )
Ik heb zo iets zolang ze maar zien dat het "normaal" groeit, is er niets aan de hand,maar heb zelfs ook sterk het gevoel dat het ik verder ben qua buikomvang en dat soort dingen, inwendige was trouwens bijna 4 wk verder zie ik net pas staan.
Ik heb maar 1 echo gehad tot nog toe, maar alleen daarin zat al bijna een week verschil. Het ligt er namelijk maar net aan hoe het kindje voor de meetlat ligt...