hoi, ik vroeg me af hoe de dagindeling van jullie baby's was, hier was het tot nu toe eigenlijk een afwisseling van voeding, in de wipstoel lekker spelen en teuten totdat ze begint te gapen en dan in de kinderwagen slapen tot ongeveer de volgende voeding. S'avonds krijgt ze om ongeveer 20.00 uur de laatste fles en dan naar bed en slapen totaan de volgende morgen een uur of zes / zeven. Nu kwam het wel eens voor dat ze een half uur voor de voeding wakker werd dan legde ik haar in de box om even te spelen. Niks aan de hand zou je denken, maar het lijkt wel of ze nu ineens veel langer wakker is tussen de voedingen en haast niet meer wil slapen. Wat doe ik nu als ze dan eigenlijk huilt als ze in de kinderwagen wil liggen,ja in de box maar daar is ze ook snel uitgeken, alles werkt maar zo'n half uurtje. Kan ik haar leren om in de box te liggen? Ze lijkt de laatste dagen ook wat onrustiger als normaal, ze is jengeliger, normaal huilt ze nooit maar nu kan ze niet zoveel verdragen, zou dit van de warmte komen? Alvast bedankt voor de tips! henriette
Tim was vorige week ook onrustig en chagerijnig. Misschien ligt het even aan de leeftijd. Hier is het nu weer over. Tim is zo ongeveer 2 uur wakker en gaat dan zo'n anderhalf uur slapen. Hij is vaak een half uur voor de fles wakker. Hij speelt dan in de box, ik zing liedjes met hem, gaat in de wipstoel, houdt hem weer bezig etc. Succes!
Klinkt als een sprongetje. Gaat wel weer over. In de box liggen kun je niet leren voor mijn gevoel, dat moet groeien. Dat gaat steeds beter op den duur, steeds wat langer zeg maar.
Sebastian slaapt heel veel. Begint om 6.30 uur met eerste fles. Dan direct weer slapen tot volgende fles (4 uur later). Meestal na de voedingen overdag half uur/drie kwartier na de fles spelen in de box. Daarna slaapt hij. Hij krijgt om 22.30 zijn laatste fles. Dan kan ik hem ook direct wegleggen en slaapt hij. Hij heeft ook een week gehad dat hij weinig sliep. Een uur was al veel. Ook kwam hij dan 's nachts nog een keer voor een fles. Ik vermoed dat dat ook een sprongetje is geweest. Succes! Groetjes Saskia