Dames, Ik ben zo a-technisch als wat, daar staat voorop. Alleen nu heb ik ff jullie hulp nodig Op mijn whatsapp komen berichtjes binnen alleen lukt het niet ze te beantwoorden..... Elke keer valt het toetsenbord weer weg en komt ook niet meer tevoorschijn:x. Ik heb dit eerder gehad, toen alle updates gedaan en toen deed ie het weer, dus nu dacht ik weer hetzelfde te doen, alleen zijn er geen updates beschikbaar . Maar waarom doe ie dan zo raar? En wat kan ik er aan doen?? Het gaat trouwens om een samsung galaxy fame. Dus volgens mij ook niet het meest geweldige toestel....... Wie heeft de gouden tip om dit weer op te lossen??
Je kan proberen om de app van je telefoon te verwijderen en hem opnieuw te installeren. Dan zou hij weer moeten werken
Kan ook komen dat alles vast gaat lopen of gek gaat doen als je geheugen ietwat vol is. Je zou daartoe Clean Master kunnen installeren vanaf Google Play. Dat zorgt voor wat meer ruimte op je telefoon. Ik gebruik Clean Master dagelijks. Ook je telefoon af en toe uitdoen en opnieuw opstarten helpt om je telefoongeheugen op te schonen. Maar probeer eerst Whatsapp te verwijderen en dan opnieuw te installeren.
Het uitzetten van het toestel heeft voor nu in elk geval even geholpen!! Stom dat ik daar niet zelf aan heb gedacht...... Die cleanmaster zal ik eens naar kijken en het verwijderen ervan ook, alleen ben ik bang om alle foto's ook kwijt te zijn.......
Ik heb dat ook regelmatig met mijn samsung galaxy, super irritant. Het helpt vaak om even naar het hoofdmenu te gaan en dan opnieuw naar whatsapp.