Wat onderneem jij nog met je dreumes/peuter op het einde van je zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamar86, 18 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Ik vind zwemmen met haar heerlijk. Zij geniet daar enorm van en voor je eigen lijf is het ook wel even lekker om gewichtloos te zijn. Ze houd het ook gerust 3 uur vol. We proberen iedere week een keertje te gaan. Wel ga ik de laatste tijd altijd met een vriendin, zus, m'n moeder of met mijn man.

Verder elke dag twee keer een halfuur naar buiten. Een eindje wandelen, eendjes voeren, op een bankje zitten, op de schommel, maar echt geen halfuur lopen want daar heb ik niet meer zoveel puf voor. En boodschappen doen deed ik altijd in één keer op maandag maar nu ga ik 2 of 3 keer in de week.

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te horen. We zijn na de lunch even een half uurtje naar buiten geweest. Gewoon in de tuin in het zonnetje gezeten. Was best lekker. Sinds afgelopen weekend is eindelijk de vijver kind vriendelijk. Hoef dus niet meer achter hem aan te rennen. Daarna heb ik hem nog een keertje naar bed gebracht. 15min krijsen en hij sliep!! Hoera!! Hij heeft 1,5 uur geslapen en ik ook. :D nu is hij heerlijk met zijn auto's aan het spelen.

Hij helpt gelukkig al heel veel mee. Pak je kleurtjes maar, en het tafel kleed, en een papiertje (bol.com afschrift) en we kunnen kleuren zonder dat ik op hoef te staan. Vraag ook regelmatig of hij spullen voor mij weggooid of opraapt. Hij is wat dat betreft heel lief. We zijn snel begonnen met leren traplopen. Moet wel zijn handje vasthouden, maar hoef niet meer te tillen. Had bij hem enorme BI en zat met 18 weken in een rolstoel. Nu gelukkig nog niet nodig. Maar moet alles wel enorm beperken. Respect voor de mama's met een kindje van 1,5. Lijkt mij erg pittig omdat ze nog erg afhankelijk van je zijn zo klein.

Ergens ook heel blij dat jullie allemaal wel eens een dagje binnen blijven en de tv aanzetten. Het liefst zou ik ook tot 38 weken van alles ondernemen. Gelukkig wordt het straks lente en hebben we mooi weer. Dat nodigt ook iets meer uit om naar buiten te gaan. 🌞

Deel Deze Pagina