Ben nog aan het bijkomen van mijn avonddienst en ik had zin in kop koffie op mijn werk en dat is geen decaf koffie en daarom ben nog wakker
M'n mannetje is half uur geleden uit z'n bed gepiept voor een brand. Ik dus nu ook hè ik kan nooit zo goed slapen alleen en vooral niet wanneer hij een uitruk heeft.
Mijn zoontje heeft net in bed geplast. Dus daar druk mee geweest. Eerlijk gezegd heb ik nu ook geen zin om te slapen. Veels te bang iets te missen
Dl is stontverkouden en kan niet slapen en zij niet slapen ik niet slapen, mamaradar staat dan op hoogste paraatheid een zuchtje een kuchje en ik zit rechtop in bed.. ( via babyphone) in bed nemen heeft geen nut, ze kan alleen op de arm slapen maar t liefste in haear eigen bedje
Kan ook niet slapen Ben nog steeds op zoek naar iets leuks om me ouders te vertellen dat ze weer opa en oma worden Maar ik ben de jongste van 3 dus me moeder zat al poosje te wachten op ons vandaar wil ik iets leuks verzinnen. Tips van harte welkom
Ik heb net nachtdienst gehad... en nu nog proberen om in slaap te komen... heb er best moeite mee sinds ik zwanger ben.