Oh *KAK* juist aankomend weekend zijn we druk . Nou ja, op zoek naar wat anders dan, en anders gaan we gewoon lekker het bos in.
Ik vind dat wij wel redelijk veel met M. ondernemen. Wij zijn altijd het weekend vrij en gaan dan of op familie bezoek (met de trein dat is al feest voor het mannetje), kinderboerderij, dierentuin (abonnement), Ballorig, speeltuinen etc. Vriendlief gaat graag mee en vindt het ook wel eens leuk om een papa dag te hebben en allemaal jongens dingen met hem te gaan doen (gewoon naar de dierentuin maar zo klinkt het stoerder haha). Als ik bepaalde dingen hier lees vind ik het best sneu voor de kindjes. Moe zijn is geen excuus en geen geld hebben al helemaal niet. Ik heb namelijk nog niet gehoord dat je geld moet betalen om naar het bos te gaan, wandeling te maken, speeltuinen te bezoeken, naar de kinderboerderij te gaan. En als je in een saai dorp woont waar niks te doen is dan moet je gewoon een beetje creatief zijn toch? Je kan een speurtocht maken voor de kindjes waar ze aan het einde wat lekkers te drinken en te snoepen krijgen (wat je al in huis hebt). Kost allemaal niks en is wel heel erg leuk. Mocht je niet zoveel te besteden hebben, maar wel graag (meer) met je kind(eren) buiten dingen wil ondernemen, heb ik even gegoogled en kwam ik deze site tegen: Gratis uitjes op provincie en plaats op Uit Met Kinderen voor een dagje uit met kinderen, vandaag, kids, entree, , toegang, prijs, uit, opstap, uitgaan, uitstapje, eruit, uitjes, ertussenuit, dagjeuit, evenweg, kinderfeestje, partijtje, feestje Voor elke provincie wat er gratis te doen is.
Sowieso gezamenlijk boodschappen doen/winkelen. Elke week wandeling met de honden maken. En dan komen er verschillende dingetjes bij Is naar de speeltuin of wat anders leuks doen. Maar bovengenoemde geneuren standaard.
Hier gaan we veel wandelen,door het veld,naar de winkel,het bos,naar de kinderboerderij,langs het water en de schapen.ik vind het heel leuk om Annefleur te leren over de natuur,zoals nu met de herfstbladeren.vind ze prachtig.vind wel dat we vaker moeten gaan dan nu.binnen dansen we graag samen en ze "drumd" graag met mijn man.als we bij mijn schoonouders zijn kan ze ook op de piano spelen.of luisteren hoe haar oom speelt.nu ze wat ouder word is het leuk om samen te gaan knutselen,buiten herfst spullen verzamelen, en dan mag zij het plakken.en vingerverven en dan ipv het papier papa onder kliederen We zijn een keer bij de efteling geweest maar het bos is net zo interessant en veeel goedkoper. Ik vind trouwens niet dat je persé het huis uit moet om samen met het gezin iets te doen
De laatste weken van mijn zwangerschap zijn we vaak gaan zwemmen met z'n drietjes, heerlijk! Verder doen we niet heel veel qua echte uitjes. We doen samen boodschappen en gaan daarna op de koffie bij opa en oma. We gaan wel eens even naar de speeltuin of de kinderboerderij maar echt een hele dag weg nooit. L slaapt ook niet goed in de auto of buggy wel hij zijn middag slaap hard nodig en aangezien er totaal geen ritme in zit overdraag is het moeilijk plannen. Ik ga over 1 week weer rustig aan beginnen met voetballen dus de Zaterdag wordt dan lastig.