Ik word doodziek van die bedel telefoontjes. Toen ik net bevallen was, anderhalve week later, werd ik gebeld of ik geld wilde doneren zodat er een stop op hondenslachting in de Filipijnen kon komen. Ik hou zo ontzettend veel van dieren, maar ik 2 dagen voor dit telefoontje de rekening van de endontoloog gehad ( wortelkanaalbehandeling ) dus zei ik nee. Dat mens werd echt vervelend en zei maar dat ze dan over 3 maanden geld van me rekening konden schrijven Precies hetzelfde met felicitas, een vriendin heeft mij in het begin van mijn zwangerschap opgegeven voor die doos, nou ik heb het geweten, wat een irritante mensen zeg die je bellen. Een maand geleden weer zo'n irritant telefoontje van felicitas, deze was uitermate brutaal en had besloten dat ik dat abonnement op het magazine kinderen wel wilde maar dan vanaf december. Nou ja zeg, ik probeer altijd beleefd te blijven, denk maar zo dat die mensen ook blij zijn dat ze werk hebben ook al is het mensen lastig vallen via de telefoon....maar ik kon het niet meer opbrengen om beleefd te zijn. Ik vroeg haar wat ze niet begreep, nee is nee!! En de kpn spant de kroon, ik ga zo op hun website een contact adres zoeken en dien een klacht in! Al 3 weken zie ik weer een onbekend nummer in de melder, vorige week nam ik op, de kpn! Aangezien mijn vriend als " gebruiker" staat van de telefoon en internet moesten ze hem spreken en niet mij. Ze wilden ons interactieve tv aansmeren. Ik heb ze vriendelijk bedankt....maar nee ze blijven bellen, al vanaf 09:00 Ik ben nog een onervaren moeder, ben s'ochtends nog druk met mijn kindje bezig, zit ik eindelijk even rustig met hem dan gaat de k** telefoon af en schik ik me eigen rot, kind weer wakker en zet het weer op een brullen: de knp met hun gebedel. Vandaag zijn ze vanaf 09:00 mij gaan terroriseren, iedere 20 minuten hebben ze gebeld totdat ik uiteindelijk om 10:50 opnam. Ik kon alleen maar uitbrengen dat ik dit gewoonweg ziekelijk vond, en mijn antwoord 3 x nee was, goedendag!! De staatsloterij belt tegenwoordig ook al, ben benieuwd wie er nog gaan volgen Ik snap er geen snars van, we staan aangemeld bij het bel me niet register. Zo nu eerst eens de kpn mailen!
Zo he! Dat is zeker ziekelijk. Kun je je telefoon niet uitzetten? Ik zou hoorndol worden. En het meeste ergerlijke is nog, dat jullie samen een huishouden hebben maar omdat jij dhr. ... bent mogen ze jou niets aansmeren. Dat gebeurt hier ook zo vaak... Alleen niet zo ziekelijk en zonder kleintje
Was het maar waar dat ik de telefoon kon uitzetten, maar ik zit nog te wachten op een telefoontje van de bekkenfysio
Wat een telefoon-terreur!! Misschien in het bel me niet register laten registreren dat je niet gebeld wilt worden??
Pff belachelijk!! Ik heb vaak de stekker gewoon uit de huis telefoon dat stomme gebel altijd!! En vrienden en familie bellen toch altijd mobiel.
Je moet je nog een keer aanmelden bij het bel-me-niet. Als je je nog een keer opgeeft voor iets dan vervalt je eerdere aanmelding bij het bel-me-niet. Succes
Registreren bij het bel mij niet register. Mocht kpn nou weer bellen zijn ze verplicht te melden dat na afloop een bandje word gestart over het bel mij niet register maar ook het recht van verzet en meld je ook aan bij het recht van verzet, dan mag kpn ook niet meer bellen.
Als je staat aangemeld in het bel-me-niet-register en je geeft ergens je telefoonnummer (zoals bij felicitas) wordt je eruit geschrapt en moet je je opnieuw aanmelden (werd mij tenminste zo uitgelegd).
En er zijn heel bedrijven die er toch door komen. Ik heb me op huistelefoon en mobiel aangemeld en nog word ik regelmatig gebeld.
Bel me niet register sindsdien nergens meer last van tenzij je natuurlijk bij die babydozen dingen hebt aangevinkt..
Bel me niet register, wat een uitkomst echt een verademing. Stel dat ze nou nog blijven bellen,Dan heb je ook nog de mogelijkheid om een mail te sturen naar het bel me niet register en uitleggen hoe vaak ze je gebeld hebben en dat je al geregistreerd staat. Bij mij is het gebeurd en kreeg na verloop van tijd van hun ook netjes een mail terug dat ze contact hadden opgenomen met desbetreffende bedrijf. Sindsdien hebben ze me ook niet meer gebeld.
Hier precies hetzelfde, ook kpn die om de 20 min bellen. Blijkbaar zitten ze met een klein bestand of zijn de leads bijna op ofzo, zwaar irritant! Ik neem anoniem niet meer op, maar omdat ze zo vaak bellen ga je toch denken dat er iets aan de hand is ofzo.. Dus opgenomen, en ja hoor, kpn. Nu neem ik dus echt geen anoniem meer op!
hoop bedrijven kunnen alsnog bellen ookal sta je ingeschreven....die doen dus niks met het bel me niet register. ben je klant mogen ze je inderdaad bellen, maar moeten ze inderdaad na afloop van telefoontje wel melden over hun bel me niet register zodat zij je niet meer bellen. die kpn is wel echt irritant bezig zeg, maar nou ben ik sowieso al geen fan van de kpn ik heb overigens nergens last van gehad hoor met de babydozen.... ik sta in het bel me niet register en ben echt nog nooit gebeld door andere instanties dan bijv felicitas zelf.....(en die alleen maar met de vraag of ik gebruik wilde maken van de center parcs korting en of ze dan voor me konden boeken 'nee dat doe ik zelf wel') trouwens, als zij door blijven gaan terwijl jij nee hebt gezegd hang je toch gewoon op edit: we hebben dan wel een geheim vast nummer en mn mobiel staat geregistreerd bij bel me niet
Echt? Getsie wat walgelijk zeg, ik had niet eens die felicitas box aangevraagd Ik word doodziek van al die bedel telefoontjes Ik ga me direct weer opnieuw aanmelden bij het bel me niet register!
Daarom heb ik een verkeerd nummer ingevuld bij het aanvragen van de felicitas-box Superirritant zijn die telefoontjes, maar idd sinds we geregistreerd staan bij het bel-me-niet register krijgen we nauwelijks telefoontjes.
Ik had het ook na de geboorte van de oudste. wat ook werkt is net doen alsof je ze niet verstaat. ik zei bv steeds huh ? wat? eh ?? en dan in een soort andere taal gaan brabbelen ik ging een soort fantasie taal spreken klonk wel wat chinees haha. dan kunnen ze ook niks met je. en bellen ze ook niet weer
Ik zeg gewoon dat ik er geen zin in heb en dat ze niet terug hoeven te bellen.Zonder pardon verbreek ik dan gelijk de verbinding. En registreren bij Bel me niet idd.
Wat een gedoe die telefoontjes! Maar zelf heb ik altijd m'n telefoon op trilstand, en als ik dan zie dat t een onbekend nummer is, enik verwacht niks, neem ik gewoon niet op! Of als ik melig ben verzin ik een leuk smoesje of iets