Ik vroeg me af wanneer jullie voor het eerst een kunstwerk hebben gemaakt met vingerverf met jullie kleine...
met 9 maanden op een canvas doek. IK had haar gewoon zo'n klieder schort aangedaan. En een speen in haar mond (anders at ze het op) Was echt super. Ze mag hier ook weleens met scheerschuim spelen, goed voor de motoriek en heel leuk!
hier een week of 2 terug voor het eerst met de jongste. tip als je het zelf maakt dan kunnen ze het gewoon op eten dat kan geen kwaad
ik heb ook potjes verf voor in de douche, met stempeltjes. Echt super leuk! Dan zijn ze helemaal gekleurd Ze vind het heerlijk, en zo weg te wassen.
haha dat vond onze jongste zó verschrikkelijk ! Het moest er áf! Terwijl de oudste lekker zat te kliederen, zat de jongste te brullen Vingerverf hebben we bij beiden rond de 1e verjaardag gedaan.. tip: Houd je fototoestel gereed
En hoe vingerverf je met je kindje? Doe je van te voren verf op een bordje of gewoon de potjes open...
Mijn zoontje heeft al toen hij een maand of 3/4 was bij de oppas "geverfd" hij vind het helemaal leuk!! Ik wil nou zelf ook wel met hem gaan verven maar weet niet zo goed wat voor verf dus hou ik dit topic maar goed in de gaten! Mijn oppas heeft voor moederdag een blankhouten fotolijstje laten beschilderen door mijn zoontje en daar zit nou een prachtige foto in van hem echt heel erg leuk!!