Zit de baby dan klem?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sylvia29, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Beetje gekke vraag misschien maar soms als ik buk om iets te pakken dan voelt het heel vreemd in mijn buik alsof er iets klem zit en dan schiet het weg bij wijze van.

Krijg het niet echt goed uitgelegt maar denk dat als je het gevoeld hebt je wel begrijpt wat ik bedoel, het is een heel vreemd hm...eng zou ik bijna zeggen gevoel.

Alsof je een natte druif tussen je vingers houdt bij wijze van en dan knijpt en dan slipt/schiet/glijdt die opzij.

Hm..als jullie begrijpen wat ik bedoel: Is dat dan de baby die net even opzij glipt?

2. mama86mama

mama86mama Actief lid

Dec 12, 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi! ik weet exact wat je bedoeld! ik had dit met mijn zoontje vanaf ong 19/20 weken 8eraf bleek dat hij steeds met zn voet tussen of onder me rib zat, en dat schoot steeds weer weg! Op t eind was het zo erg dat me ribben boven gekneusd waren.Tis erg vervelend! Waarschijnljik zal ej babytje nog wel een beetje verplaatsen, hoop niet dat hij zo dwars is als die van mij en zo blijft liggen :)
    xxxx

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hey mama dank je wel, ik zou het wel prettig vinden als die dan idd even verkast, want alhoewel het niet echt pijn is heb ik soms wel het gevoel van oei, als het een keer niet op tijd wegschiet dan breekt het ;)

4. mama86mama

mama86mama Actief lid

Dec 12, 2009
    153
    0
    0
    Ik was steeds bang dat de voet (oid) van de baby zou breken of bang dat de baby pijn had :$ maar dat is helemaal niet mogelijk alles is zo soepel hahaha
    heel veel succes! en maak je niet al te druk!
    x

Share This Page