hallo allemaal. ik ben net nieuw hier paar dagen heb ik wat rond gekeken op deze site en heb een vraagje. ik heb sinds een week terug last van buikpijn hoofdpijn kleine steekjes in me onderbuik ong om de 3 uur ineens gevoel heb dat ik een hele volle blaas heb gevoel dat me buik opgezet is af en toe misselijk en als ik dan ga eten gaat het over last van stemmingwisseling pijn in me onderrug witverlies(wit en dik)en veel gevoel dat er wat uit me vagina loopt als ik op sta of buk gevoel soms van ongesteld worden maar dat is pas over 2 weken heb echt heel veel last van huilbui,gevoeliger,sjagie dan ineens heel blij onzeker een week terug begon het met ontzettende moeheid en heb toen ook 2 dagen op bed gelegen zo moe was ik,heb er nu nog last van wel minder. kan minder goed slapen en gisternacht had ik het ineens heel warm(koorts)en zakte na 15 min af ochtendmisselijk zeker en heb sinds vandaag ook veel steken in me borsten gehad. ik ben nu 6 maand met de pil gestopt, maar ik heb 2 jaar terug een abortus gehad maar dat ging niet zo goed de situatie waar ik in verkeerde,ik ben echt alleen ma 2 maand ziek en ziek geweest van me zwangerschap(overgenven elke dag weer at niet meer enzo want kon pas na 2 maanden die abortus.duz ik weet niet zo veel van waar ik last van had want het overgeven had de hand.kan iemadn mij vertellen is dit zwangerschap?het is van harte welkom duz wil graag van andere mensen horen wat ze hier van denken gr adriana en kan ik wat tegen die stemmingwisselingen doen word er gek van en die onzekerheid?
Ik ken je cyclus natuurlijk niet, maar als je zegt dat je pas over twee weken ongeteld moet worden, dan zou je nu rond je eisprong zitten en lijkt het me wat vroeg voor zwangerschapsverschijnselen. Tenzij je natuurlijk een vroegere eisprong hebt gehad! Ik zou zeggen, doe eens een test, dan weet je meteen meer! Succes! Liefs, Marijn