Bambix of Brinta

Discussie in 'Voeding' gestart door Daphne21, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Wat gaven jullie van af een jaar voor pap aan je kindje Bambix of Brinta

liefs Daphne

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nooit pap gegeten dus geen idee. Hier 's morgens en 's middags een boterham.

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Idem ;)

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook boterhammen. En heb van de week mueslie gekocht, maar tot nu toe nog geen succes. :D

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik gebruik bambix en ook de speciale muesli voor peuters. Is een erg groot succes hier!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nadat de bambix op was ben ik overgegaan op brinta. Sindsdien eet ze wel minder graag pap. Ik heb het idee dat ze bambix lekkerder vind.
    Netzoals bij Mamzie is de peutermuesli hier ook een groot succes! Dat eet ze graag.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben ergens met 1,3mnd ofzo overgegaan op brinta. Hij kon het toen zelf uit een bordje eten. En Brinta wordt zo lekker stevig ;)
    Ik wisselde het hier af met boterhammen, en kindermuesli

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier na een jaar Brinta gegeven, stuk minder prijzig dan Bambix ;).

Overigens niet lang, maar een maandje of 2 ofzo, toen was pap niet meer interessant voor de ochtend, dus werd het brood.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid krijgt 's ochtends nog steeds Bambix. Ze lust geen halfvolle melk, door de pap krijgt ze zo toch nog melk binnen. Brinta heb ik nog nooit geprobeerd, eigenlijk.

Peutermuesli? Echt nog nooit van gehoord... Mogen kindjes geen gewone muesli/cruesli hebben? Ik heb het zelf wel eens door de yoghurt, onze meid eet daar altijd smakelijk van mee!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Denk dat het op ded leeftijd van jou dochter prima kan. Maar onze dochter is net één jaar geworden, de muesli van Bambix is wat fijner enzo. Voelde me daar prettiger bij.
    Ze begint het ook lekker te vinden nu trouwens, het was even wennen. :D

11. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Vanmorgen maar is brinta geprobeerd maar heb het idee dat ze dat wat minder lekker vind dus ga toch maar weer bambix halen voor der

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vooralsnog hier bambix. de fijne granen, fijne granen banaan (kan ik alleen nergens meer vinden!?), melkpap appel en melkpap peer (ook moeilijk te vinden). inmiddels mag hij ook wel een andere pap van bambix (lichtvolkoren ofzo?), maar heb nog genoeg 'voorraad'. :)

13. tulip

tulip Niet meer actief

hier bambix, ik vind brinta veel te veel zout bevatten. Hier krijgt meisje op donderdag en vrijdag een bordje pap s ochtends, omdat we dan naar het kdv gaan. Een boterhammetje duurt heel lang en vind het zielig om dr al om 6 uur uit bed te halen.

Deel Deze Pagina