Precies 9 maanden na min vorige zwangerschap ben ik opnieuw zwanger! Omdat die vorige zwangerschap is uitgemond in een MA durf ik nog niet te juichen. Vorige week had ik een beetje bloedverlies, dus dacht ongesteld te zijn. Maar het was zooooo weinig en kort... Nu heb ik nog steeds vreselijk last van mijn borsten en nog steeds niet echt ongesteld dus toch maar getest, zie hier de test:
Gefeliciteerd, wat een knaltest!! Ik snap je helemaal, ik juich ook nog niet hoor... heb di 1e echo als die goed is wordt het iets beter denk/hoop ik....
Snap ik helemaal! Ik had het ook een kleine bloeding van 2 dagen met wat bloed. Daarna allemaal vage testen, maar inmiddels toch echt zwanger. Heb zelf ook 3 weken lang gebloed wegens een hematoom, dus snap je onzekerheid goed. In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Heb ik ook hoor snap precies hoe je je voelt! Ik hoor zoveel verhalen van miskramen tussen de eerste en de tweede dat ik er bijna vanuit ga dat het mis gaat, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik denk dat ik inderdaad na de eerste echo iets meer ga juichen. Maar straks heb je de rest van je leven nog om te juichen Succes!
Dankjewel Madelief. Vooralsnog heb ik nu meer kwaaltjes dan de vorige keer, dus dat zie ik als een goed teken. Jullie felicitaties doen mij ook veel goed Maar na de eerste echo durf ik pas echt blij te zijn
Jouw verhaal is mijn verhaal! Januari begonnen, 3e ronde zwanger, MA, mei curretage, 15 dec eigenlijk uitgerekend en nu: zwanger!! (En net zo bang als jij dat het weer misgaat...) ik zit in exact hetzelfde schuitje!!
Hey Elsa, bizar he, zou toch wel moeten betekenen dat het nu goed moet zijn.... Spannend, hoever ben je nu?
Ik ben er net pas achter... Dus nog priller dan jij... Maar ik hoop hoop hoop zo erg voor ons dat het nu goed gaat!
Je hebt wel al een hele mooie knaltest, dus ik wil je wel al graag feliciteren! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je over 34 weekjes een prachtige baby in je armen mag houden!
@elsa ik zal voor je duimen! (Laten we elkaar op de hoogte houden) @ditbenik ik hoop dat het bij jullie ook snel 'raak' is
Gefeliciteerd dames, Hier ook net zwanger na ruim een jaar proberen, maar door eerdere miskraam heel bang dat het weer mis zal gaan. Ik heb ook niet veel kwaaltjes behalve pijnlijke borsten en dat is natuurlijk heel fijn maar ik krijg er ook het idee door dat het niet goed zit. Op de eerste echo moeten we nog wel even wachten want die is pas 16 januari. Dat doen ze hier altijd rond de 10 weken. Spannend allemaal he. Ik hoop dat het bij ons allemaal goed mag blijven gaan, in ieder geval is het fijn om op deze manier je verhaal aan elkaar kwijt te kunnen.
Hier ook onzeker. Heb in april een mk gehad bij 7 weken vanwege een hematoom. Nu ben ik weer zwanger van ivf en het lijkt goed te gaan. Heb al n echo gehad en het hartje klopt en er is geen hematoom of andere rommel. Maar zodra ik ook maar iets raars voel...brrrrr Ik verloor ook af en toe bloed deze keer en telkens als je het ziet sterf je weer duizend doden. Bij mij was te zien dat de baby laag ligt. Dus de placenta in wording wrijft over mijn baarmoedermond wat de bloedingen veroorzaakt. ( denken ze) ik mag dan ook niet vrijen en niks meer doen wat bloed veroorzaakt. Dat betekend het huishouden en werken. Ben dus thuis en doe rustig aan. Ben inmiddels kotsmisselijk dus dat is wel fijn als je niks hoeft. Ik wens je heel veel succes en zag dat we aardig gelijk lopen. Hopelijk gaat nu alles goed!!!!