Sorry ik moet deze test even spammen, ik vind mezelf gek klinken maar ik ben verliefd op deze test Met 5w2d
He jeetje ik wilde net felicitaties schrijven, en dan lees ik dit. Wat ontzettend verdrietig meis! Heel veel sterkte
Ik begrijp dat nog niet zeker is of je een ma of bbz hebt? Wat een onzekerheid, hopelijk krijgen jullie maandag duidelijkheid.
Hoi, Gelukkig mochten we toch eerder voor een echo om een bbz uit te sluiten. Gisteren geweest en er is geen verdenking meer op een bbz! Hoewel die kans ook heel klein was, toch een enorme opluchting. Je verwacht ook geen leeg vruchtzakje te zien dus kansberekeningen zeggen mij op zo'n moment wat minder. We hadden een fantastische echoscopiste, zo'n verschil met afgelopen maandag! Mentaal heeft dat heel veel gedaan voor mij, ik voel me een stuk beter. Als ik maandag nog geen miskraam gehad heb, gaan we de verdere opties bespreken. Bij mij wordt het niet veel meer dan een zware menstruatie dus voorlopig wil ik de natuurlijke manier nog wel afwachten. Bedankt voor jullie lieve reacties! @Ellen291982 maakt Niet uit hoor, kan gebeuren
Hoe gaat het nu met je? Heb je gisteren dat gesprek nog gehad of was het niet meer nodig? Pff wat rot voor je!!! Wat was er precies mis op de echo van 4 december? Ik heb morgen mijn eerste echo...... (voor het eerst zwanger)
Ohh ik lees nu pas dat het niet goed is.... Wat erg voor je Had ik echt niet gelezen... Heel veel sterkte
Kan gebeuren... @MLady : wat lief dat je het vraagt ze wilden mn lichaam eerst een week geven om het zelf op gang te laten komen. Helaas geen druppel bloed of bruinverlies Ik heb zelfs alcohol gedronken in de hoop dat t spontaan komt, maar niks... Morgen opnieuw een echo bij de gyn en dan de opties bespreken. Waarschijnlijk een recept voor cytotec mee om de miskraam op te wekken. Ben er wel klaar mee, maar ook erg bang nav veel nare ervaringen met cytotec. Ik wil echt geen curretage want ik wil geen enkel risico lopen op onvruchtbaarheid... ik weet dat een spoedcurretage na cytotec een complicatie is, maar de kans op verklevingen/littekenweefsel schijnt dan kleiner te zijn omdat het al 'los' zit... Oh als reactie op je vraag: de vruchtzak was leeg... zelfs geen dooierzakje... mn lichaam blijft hcg aanmaken omdat er een vruchtzakje zit en merkt niet dat het mis is... Testen liepen mooi op, symptomen ook (en nog steeds). Ze noemde het een windei. Er is dus ook geen vruchtje geweest... soms kan je dan minder lang zwanger zijn, maar gezien mijn regelmatige cyclus en positieve test op 8 november was er direct al geen hoop meer. 4 dec en 7 dec echo gehad, beeld komt overeen met een zwangerschap van minder dan 5 weken omdat er ook geen dooierzak te zien is... ik was op dat moment 7.2 (4 dec) en 7.5 (7 dec). Zou nu 8.3 zijn... Jij hebt een lange weg gehad zeg, wat gun ik het je ontzettend om morgen een prachtige echo te hebben, veel succes (en plezier!)!