Wat op brood doen?

Discussie in 'Voeding' gestart door Gerdatje, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

je hebt ook natriumarme pindakaas en de kidssmeerworst van kips bevat minder zout (ook minder dan kips dora en bob de bouwer), zit in kleinverpakking. en wanneer je vleeswaren gaat geven heb je boterhamworst en kipfilet van stegeman disney (bevat ook minder zout.)

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.607
    1.062
    113
    Hier
    mijn dochter is gek op kaas. het jammer is alleen als ikdat op haar boterham doe. eet ze de kaas op en laat ze haar boterham staan. hier krijgt ze eigenlijk altijd hagelslag net als mama

3. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Vanaf welke leeftijd at jullie kindje het brood goed op dan??

Mylène is nu 8m3w maar knabbelt wel wat maar echt eten nog niet.
    Als wij bijv een cracotte geven dan gaat deze bijna helemaal op.
    Moet erbij zeggen wij halen brood uit de vriezer en ontdooien dan dus is eigenlijk erg vers.

Iemand tips?? Want ze vind veel wel lekker maar komt niet op

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij zijn begonnen met 7 maanden...
    De eerste dag at ze 4 stukjes (postzegelgrootte) en de volgende dag at ze al een hele boterham. Ze vindt het heerlijk!
    Op het kdv eet ze nu soms 3 boterhammen tussen de middag.

Eerst stopte ik zo'n stukje in haar wangzak en dan begon ze vanzelf te kauwen en slikte het door. Later legde ik steeds een stukje voor haar neer en dan stak ze het zelf in de mond.
    Tegenwoordig eet ze een dubbelgeklapte boterham of in stukjes met een vorkje.

5. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wij zijn vorige week met brood begonnen, met boter of met geprakt fruit. Het gaat allemaal op.

Deel Deze Pagina