baby 10mnd eet/drinkt nog steeds niets zelf...

Discussie in 'Voeding' gestart door 11oktober, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon stopt nog steeds niets in zijn mond. We zijn nog altijd aan het voeren. Hij stopt daarentegen ook geen speeltjes etc in zijn mond dus dat is dan wel weer handig aangezien hij overal in, uit, onder, op kruipt en van alles tegenkomt :)

Maar hij stopt ook nog steeds geen brood etc in zijn mond en zijn flesje of beker houdt hij ook niet zelf vast.

Wie heeft tips?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoort een kindje van deze leeftijd dat dan al te doen?
    Ik heb geen idee hoor, laat ik dat erbij zeggen. Maar vanaf wanneer horen ze zulke dingen zelf te gaan doen?

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik herken het helemaal niet. Die van mij wilde met 6-7 maanden zijn fles al zelf pakken. Lukte nog niet, maar met 8 maanden deed hij het wel zelf. En alles ging vanaf die tijd zijn mond in.

Wat hier hielp om hem zijn fles zelf goed vast te laten pakken is hem in de wipstoel zetten, dan de fles geven en de fles steeds een beetje meer laten zakken ( de onderkant). Dan ging het speentje een beetje tegen zijn gehemelte aandrukken en duwde hij de fles zelf weer omhoog en pakte hem vast.

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Duurde hier ook vrij lang hoor. Ben op den duur begonnen met een stukje brood voor hem te leggen, en dan verdween het meestal op de grond en af en toe in (de buurt van) zijn mond. En ineens was de knop om en snapte 'ie het!
    Maar nog steeds vindt ie het prima om gevoerd te worden hoor. Als ik hem zelf laat eten dan propt ie alles tegelijk in z'n mond.
    Ik zou me er niet te druk over maken, komt vanzelf wel goed!

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze dochter is nu ook 10 maanden en laat zich ook nog steeds alles lekker aanleunen. Komt de tuitbeker in de buurt, dan gaat gelijk haar mondje open, maar denk maar niet dat ze hem zelf vast wil houden!
    Ik had heet er laatst nog met een vriendin over. Haar dochter is nu iets meer dan een jaar en zij doet het ook nog maar sinds kort.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze dreumes wilde ook graag gevoerd worden ;)

Ik zou me er niet druk om maken, komt vanzelf.

7. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi ,

dat ken ik :)
    elk kind is anders. heb twee ex collega's we waren gelijk zwanger. en mailen elke dag. en hun gasten zijn ook snelelr met alles. dus als zij iets type denk ik alle men meid volgt over een maand of 2 a 3 :)

hier met in de mond steken was ze ook laat hoor. weet niet meer juist wanneer maar laat :)
    uit brikje zelfstandig drinken kon ze dan wel op 10 maand. zelf bh eten gaat heeeeeeeeeeeel traag lees zeker een 45 min voor ene klein half boterhammeke en ja jammer maar die tijd is er smorgen sniet , of ik moet ze om 5 u ophalen al voor hare bh.
    savonds eet ze soms hem zelf , maar dan eet ze weinig als ik hem in hare mond doe eet ze wel ne bh op.

warm eten ofzo wil ze ook nog ni zelf doen. ik laat haar ik push niks.

komt wel allemaal goed

gr

ps en voor je het weet steken ze alles in hun mond, ook wat ni moet :)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar voeding.

Deel Deze Pagina