Van de GGZ? wat hebben die te doen met voeding? Ik denk dat je het voedingscentrum bedoelt? Daar krijg ik tenminste altijd folders van mee.
ik heb nog nooit wat van het voedingscentrum gehad. die folders zijn niet specifiek over voeding, krijg ze ook over de algehele opvoeding. ik heb gisteren wat jonge kaas gehaald. maar waar ik het eigenlijk gisteren nog met mn man over had. ze zeggen dat je kleintje geen zout mag, maar bijna in alles zit toch wat zout? volgens mij zijn veel producten niet helemaal zoutvrij
daniel kreeg zo ong alles wat smeerbaar is, behalve honing, en niet 2dagen achter elkaar hetzelfde. Vooral kruidenboter was hij gek op paar maanden terug. Bij kaas etc at hij alleen beleg.
Ik denk dat je GGD bedoelt. GGZ staat voor de Geestelijke GezonheidsZorg Maar ik lees goede tips hiertussen. Tygo begint brood ook eindelijk te appreciƫren. Vooral met appelstroop erop, dat vind hij heerlijk!
Je hebt van zonnatura ook pate (vegetarisch) Dat wil ik binnenkort gaan proberen.. Ook Tartex van de natuurwinkel staat hier op de to-do-lijst.. Vind dat zelf erg lekker Maar... brood gaat hier als de brandweer, maakt niet uit wat ik er op smeer, het kan haar niet snel genoeg gaan.. Tot nu toe eigelijk vooral boter... en af en toe enkele stukjes met appelstroop of smeerkaas extra.