Hai Ik ben benieuwd hoe laat jullie kleine de laatste fles krijgt. Mijn dochtertje van zes maanden heeft altijd moeite om na de voeding van drie uur nog een slaapje te doen. . Met als gevolg dat ze om half zes begint te jengelen. Meestal rek ik het nog een beetje zodat ze om half zeven de fles krijgt en daarna naar bed gaat. Vaak is ze dan over vermoeid als ze dat middag slaapje niet heeft gepakt. Ik zit eraan te denken om de fles dan maar gewoon om zes uur te geven. Al vind ik dat wel erg vroeg! Eerstvolgende fles is om half acht in de ochtend. Wat vinden jullie?
Mijn dochter dronk rond die leeftijd 's avonds rond half 7/7 uur de laatste fles en werd dan rond 7 uur de volgende ochtend wakker voor de eerste van de dag. Je kunt haar de laatste fles wat eerder geven en kijken wanneer ze de volgende ochtend wakker wordt. Misschien wordt ze dan 's ochtends ook iets eerder wakker voor de fles.
ieder kleintje is anders, en blijft toch proberen je dochter laat dit zien, probeer eens wat ze doet als ze eerder de fles krijgt en eerder naar bed gaat... wellicht komt ze smorgens wel net zo vroeg en is het opgelost ook al een electrische schommelstoel geprobeerd? was hier een tijd echt een uitvinding, ook al werkt het de laatste tijd ook niet meer zo goed. hij vind zijn slaap daar niet meer in, echt alleen nog maar in zijn bedje. hij is trouwens ook bijna half jaar... laatste fles half 7, eerste meestal 8 uur, soms wat eerder
Rond die leeftijd kreeg ze haar fles om 17:00, soms nog wat eerder en dan naar bed voor de nacht. Nu is dat wat later, zo rond 19:00
Hier kregen de oudste drie rond 21.00 uur nog een fles, ze werden er ook echt voor wakker. Mijn vierde is nu bijna 5 maanden, hij krijgt zijn laatste fles om 22.15 en hier moeten we hem voor wakker maken, ander is de laatste fles 18.00 uur en dat is echt te vroeg om de nacht al in te gaan, geheid nachtvoeding, dan liever wakker maken voor de avond Maar als jou kindje slaapt van 18.00 tot 07.30 zou ik dat zeker doen !
Met 6 maanden om 20:00 uur laatste fles en dan naar bed. Zl sliep nog tot 8 maanden een 3e slaapje tot ongeveer 18:30.
Krijgt ze al wat vast voedsel?? Oftewel dan kan ze prima wat eten en als toetje de fles krijgen. Al n klein beetje in normaal eetpatroon �� mee... Werkte hier prima!
Half 6 krijgt hij zijn laatste fles en half 7 gaat hij naar bed. Dit is eigenlijk altijd zo geweest (toen hij alleen flessen kreeg en met vaste voeding).
Hier krijgt m'n dochter rond 1930 de laatste fles en gaat dan ook op bedje voor de nacht tot de volgende voeding om 745 Maar ze krijgt nog wel om 1730 ongeveer warm eten. Ik weet niet hoe je schema er ongeveer uit ziet?