Heb zin in zoet... Had nog 2 pakken (alleen slagroom en water toevoegen) taartmix staan van 10-2010 maar dat durf ik niet meer aan. Bij het eerste pak was de taartbodem ook al uit elkaar aan het vallen en heb het tweede pak maar gelijk weggegooid. Ik wil dus gaan bakken. Maakt niet uit wat, koekjes, cake, taart... Maar ik heb een eieren!! (tijd voor dat kippenhok in de achtertuin dus... ) Wat heb ik wel in huis: - pak bloem - half pak zelfrijzend bakmeel - cacao - suiker, basterdsuiker - 3 pakjes boter - 600ml slagroom - bakpoeder, vanillesuiker, kokos, 2 flessen suikersiroop Wie kan me helpen aan een goed (en lekker) recept zonder eieren. Op internet is er wel wat te vinden, maar wil wel zeker weten dat het gaat lukken natuurlijk
Op zich heb je voor gewone zandkoekjes geen eieren nodig. Of maak half/half gewoon en chocokoekjes. zandkoekjes: 150 gr bloem 75 gr basterdsuiker 100 gr koude boter evt vanillesuiker of citroen rasp Voor half/half koekjes. deeg in 2-en delen en door 1 deel cacao (ongeveer 10 gram) doen bakken op 150-170 graden voor ongeveer 15 minuten Kan niet mislukken! Succes!
Half chocolade sinaasappel, half gewoon staat nu in de oven. Straks citroen koekjes en puur chocolade, en daarna een lading kokoskoekjes.
Haha ja en tis nog gelukt ook Heb de dubbele hoeveelheid ingredienten genomen en nu dus 2 grote borden vol met kleine koekjes