Half 2014 staat onze bruiloft gepland en ik ben zomaar nieuwsgierig wat jullie hebben gedaan in jullie huwelijksnacht
Eerst minstens een uur in de jacuzzi gezeten, tot we helemaal rozig en rimpelig waren. En daarna heerlijk gaan slapen Absoluut geen enveloppen geteld, ik weet dat velen dat doen maar dat wilden we pertinent niet.
In joggingbroek op de bank geld geteld. Daarna op tijd ons bed in en lekker gaan slapen zonder verdere activiteiten
De bruiloft, met mijn inmiddels ex, duurde meer dagen. De avond van onze bruiloft die de hele dag duurde tot een uurtje of 11, waren we echt gesloopt en ik was bovendien ongesteld hahaha! Wel een geweldige bruiloftsweek (Zuid-Europa) en ex is muzikant, dus met veel muziek, traditioneel en Hollands door elkaar, geweldige herinneringen aan!
Man ik was kapot na die dag! Was ook ziek.. Dus toen we thuis kwamen vrij snel naar bed gegaan, lekker dicht tegen elkaar aan in slaap gevallen
Ik ben onmiddellijk in slaap gevallen. Man heeft al de kaarten nog gelezen vooraleer hij in slaap viel.
Heerlijk met de voetjes in een koud bad, genietend van een glaasje cola, daarna nog even "gezellig" en toen heerlijk geslapen!
uhmm... thuisgekomen gelijk mn jurk uit gedaan en lekker in mn huispakkie op de bank het geld gaan tellen haha. Daarna lekker gaan slapen, waren helemaal uitgeteld van een vermoeiende maar oh zo geweldige dag..
Hier heerlijk in een hotelletje in het bubbelbad bakkesen daarna lekkere sex en heerlijk slapen. We hadden s'ochtends nog een ontbijt met zus, broer en onze vrienden gepland als afsluitertje
Waren allebei zo moe. Was letterlijk bed zien en zzz. Haha! 7 jaar later nog steeds getrouwd, dus niks verkeerds aan hahaha!
in het hotel lekker met champagne in het bubbelbad, daarna sex gehad, daarna geld geteld en toen uiteindelijk lekker gaan slapen.