Hoi Dames, Wij gaan vanavond pannenkoeken eten en nu vroeg ik me af wat jullie er allemaal op doen voor jullie kindjes maar ook voor jullie zelf? Bedankt alvast!
Voor Sil doen we er appelmoes (zonder toegevoegde suiker) of light jam op. Vindt ie heerlijk! Wij zelf: stroop, suiker met kaneel, soms sla/salade, en soms bak ik pannenkoeken met rozijnen (die lust Sil ook graag). Sowieso bak ik altijd een paar pannenkoeken met spek. Die blijven het lekkerst
hier sneeuw (poedersuiker) appelstroop , jam en toen mn kindjes nog jong waren deed ik wel s fruithap op zn pannekoek of geraspteappel met krentjes en kaneel
Kaas met olijven of stukjes augurk en of mayo (ja ik weet het hele gekke combi, maar wel lekker), appelstroop, honing, en dan is zoonlief wel weer zat! Voor mezelf ook bovengenoemde, maar ook stroop, poedersuiker en chocopasta. Dit geef ik nog niet aan mijn zoontje.
Hmm, lekker, pannekoeken! Onze meid heeft ze nog niet gegeten, maar Light jam, ik hoop zonder zoetstoffen? Want zoetstoffen zijn niet goed voor kleine kinderen he! Maar bijvoorbeeld van de natuurwinkel, zonnatura enzo is hardstikke prima, maar toegevoegde aspartaam enzo kan je beter niet aan een klein kind geven.
@ suusjeuh: meer anti-aspartaam en soortgelijke stoffen dan ik zul je bijna niemand vinden, dus uiteraard zonder die zooi
Kaas jamjam. En idd poedersuiker of jam of appelstroop. Of eens banaan doen erbij.Ook erg lekker al zeg ik het zelf
hier eet ze ze meestal met stroop of met chocopasta of met appel/banaan (meegebakken) zelf met spek (meegebakken)/kaas(meegebakken)/ananas(meegebakken/stroop/suiker
Ik vind zelf een spekpannenkoek met stroop het állerlekkerst. Maar suiker+kaneel (gelijke verhouding door elkaar roeren) vind ik ook heerlijk op een naturel pannenkoek. Of een kaaspannenkoek. Of schijfjes appel. Zoonlief wil meestal poedersuiker of honing. Dochter krijgt meestal honing of appelstroop.
Mijn dochter eet meestal een pannenkoek met appeltjes of verschillende groentes en kaas eroverheen. (paprika, ui, champignons)