Ben jij bang als je alleen (evt met de kleine) thuis bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    'S avonds dan hè?! Ikke wel hoor, ben een schijtert haha. Alles is dan fort knox! Gordijnen dicht.. Vooral als ik dan alleen naar bed moet ook, denk ik de hele tijd wat te horen.. brr.. :pale:

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nee absoluut niet, maar dat komt denk ik omdat wij geen achterom hebben en alle tuinen aan elkaar grenzen. Ik ben elke nacht vanaf 2.35 alleen thuis.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    ja, vreselijk! Zeker de laatste tijd, had ik eigenlijk nooit last van! En ben best vaak alleen thuis savonds en snachts. Dus hier gaan de gordijnen al heel vroeg dicht zodat ik al die "enge" mensen niet langs zie lopen! haha! wat een schijterd ben ik he!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, ik niet. Maar ik heb dan ook 2 honden, dus ben nooit helemaal alleen thuis. En al zijn de honden dan watjes, aanslaan doen ze wel als ze iets horen, en dat schrikt eventuele boeven ook wel af.

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

Wat goed helpt is géén enge films kijken ;) :)

Groetjes, Didier

6. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Ik ben ook zo een schijtluis haha...zit nu ook midden in de nacht alleen beneden, maar gaat ook echt alles dicht (gordijnen) en zoveel mogelijk lampen aan..als ik alleen thuis ben denk ik ook overal wat te horen, vooral als ik dan stilletjes in bed lig :oops: kan dan ook nooit echt slapen, ookal komt mannetje dan pas vroeg in de ochtend thuis, ik slaap pas echt als hij er is...erg he ;)

xxx

7. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Hahaha, en ik maar denken dat ik de enige volwassen persoon op aarde ben die bang is om alleen thuis te zijn :). Ik ben zeker 1 x per maand een week alleen thuis (hubbie zit dan in het buitenland). Normaliter slaap ik naakt maar als hij niet thuis is dan heb ik altijd wat aan zodat ik snel naar buiten kan mocht er wat gebeuren. Ook laat ik de keukenlamp branden en de lamp van de porch (die verlicht de slaapkamer dan ook meteen ;)), zorg ervoor dat ik beltegoed op m'n mobiel heb staan en dat de batterij opgeladen is, dat de zaklamp 'verse' batterijen heeft voor als de stroom wegvalt (en geloof me dat is hier zeker 1 x per mand :rolleyes: + het is zo'n grote maglite geval, dus ook wel handig om iemand voor z'n hoofd mee te slaan) en naast me ligt en dat ik de autosleutels binnen handbereik heb. Hoezo para :rolleyes:?

Er was echt 1 keer dat ik dacht dat ik gek zou worden.
    Er was brand uitgebroken in de water en energie centrale waardoor er 1 van de 2 generators die heel het eiland van stroom voorzien kapot was gegaan. Heel het eiland werd toen op een soort schakelsysteem gezet waardoor er maar 2 wijken tegelijkertijd stroom hadden en dan maar voor hooguit 2 uur ofzo. En dat was dan een week lang. En uitgerekend in die week was m'n vriend weg :cry:. Ik vraag me soms nog steeds af hoe ik die week ben doorgekomen.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier heb ik gelukkig absoluut geen last van. Ik voel me altijd veilig in mijn huis, samen of alleen :)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    savonds ja zeker dan ben ik soms wel bang ik denk er niet zo veel aan.. maar toch.. hier in de buurt is vaak wel een schietpartij.. of wat dan ook.. als er weer ee helikopter met licht boven het huis si dan ben ik wel een sbang dat er iemand naar boven kan komen (we wonen boven) gelukkig is mn man meestal wel thuis savonds op 2 avoden na maar dna issie er om 22.30

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Voel me heel veilig thuis.
    Ook ik heb 2 honden,eentje is de rust zelf maar die andere...
    Denk dat als er hier iemand binnenkomt die mij of de kleine kwaad wil doen heel hard kan rennen 8) .

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Nee ik heb hier geen last van..gelukkig!

Je mag me best bellen hoor als je het echt niet meer trekt :p

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja! ik heb altijd het idee dat ik vanalles hoor, ga ook zo laat mogelijk naar bed dan.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Tegenwoordig ben ik ook niet meer bang alleen in huis.
    Heb aan beide kanten naast me gevangenis bewakers wonen, als ik dan nog niet veilig ben, dan weet ik het niet meer. ;)

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah ik ben wel bang als ik alleen thuis ben maar dat komt : vroeger was ik een keer alleen thuis en mijn ouders zouden snachts thuiskomen dus ik wilde kijken of de voordeur niet helemaal op slot zat(op de knippen) dus dat wilde ik proberen en op dat moment duwde er iemand tegen de deur.. ik was helemaal in paniek..
    dus daarom ben ik nu bang :(
    maar heb ook altijd dat als het boven donker is en ik sta beneden aan de trap dat ik niet naar boven durf te kijken.. vind ik eng..

groetjes

15. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben soms wel bang, maar ik slaap met me telefoon onder me kussen en een hamer naast me.
    Normaal deed ik dat niet maar sinds we de laatste tijd zo een problemen hebben gehad met de buren vertrouw ik ze niet en ben dus op alle voorberreid :D

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier ook zo'n schijterd hoor.
    heb dat nooit gehad, maar sinds ze bij mijn ouders hebben ingebroken (toen ik nog thuis woonde, dus is al lang geleden) heb ik echt schrik alleen thuis. brrrr!
    ook als ik avonddienst heb en ik moet vanuit mijn werk naar me auto lopen. ikke ben echt een schijterd :)

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    nee, geen last van gelukkig

18. Hier nog een. Als ik alleen ben, branden er overal lichten. Gsm en vaste telefoon bij mij en als ik ga slapen, slaapkamerdeur op slot (nadat ik heb gekeken of er niemand onder mijn bed zit of in de kast). :D Dom toch.

Nu Liene er is, heb ik minder bang. Raar eigenlijk, net of zij me gaat beschermen? Maar toch.

Saartje

19. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ehm ik ben niet bang voor inbrekers, maar voor aliens ofzo..
    Dan stel ik me zo voor dat ik in slaap val en dat ik even later wakker word met het gevoel dat iemand me aankijkt..en dan doe je je ogen open en dan staat daar zo'n grijze alien naast je bed je aan te kijken..

Over dom gesproken...wat zou een alien met mij moeten? Als ze al komen gaan ze wel naar bush ofzo (hoop ik) haha

20. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

nee ben niet bang mijn ventjuh werkt in ploegen maar heb er geen moeite mee

Deel Deze Pagina