positiekleding in Utrecht, buiten centrum?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saar81, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi!

Iemand een idee waar ik in Utrecht zwangerschapskleding kan kopen, buiten het centrum?
    Ik ben nog aan het herstellen van het heftige eerste deel van mijn zwangerschap, dus ik vermijd de binnenstad nog een weekje of 2. Maar ik pas nog maar 1 broek, en die mag ook wel 's de was in ;). Is bovendien niet de meest charmante broek.
    Wil het liefst even ergens de auto voor de deur zetten en een paar broeken kopen. Dus bijv in winkelcentrum Overvecht of Kanaleneiland, op de woonboulevard (bij die babywinkels??), of zoiets. Of Maarssen ofzo, kan ook.
    Liefst ook beetje betaalbaar, vind het erg zonde om meer dan €50 te betalen voor een zwangerschapsbroek.

2. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Prenatal op kanaleneiland een idee?
    Anders zou ik het ook niet weten. Winkels met positiekleding zijn best schaars.

3. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Op de Biltstraat zit een zaak. Kan je voor de deur parkeren.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja inderdaad prenatal bij woonboulevard.
    Kan je gewoon voor de deur parkeren.

Je kan ook gewoon lekker online bestellen.
    Bon prix heeft niet al te dure positiekleding

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik probeer de Prenatal, denk ik.

Online kan inderdaad, maar ik vind het altijd zo moeilijk om broeken te kopen, dus dat lijkt me online helemaal lastig. Als ik niks vind in de winkel, kan ik dat nog wel proberen.

Vakantieganger, Weet niet zo goed wat die zaak op de Biltstraat is, of bedoel je de Nachtegaalstraat?

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Happy days op de Nachtegaal straat. Je kunt daar wel parkeren. Maar dan moet je op een rustig tijdstip door de week komen. En het is best duur daar. Dan kom je idd uit bij de Prenatal op Kanaleneiland.

Je kunt je auto ook parkeren onder de Media markt. Dan ben je vlakbij de H&M waar ze ook niet al te dure zwangerschapskleding hebben.

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loolaa, ja, dat is ook wel een idee, en daar zit geloof ik ook de C&A bij, daar hebben ze misschien ook wel wat.
    HAppy Days ken ik, daar woonde ik vroeger vlakbij. Dat is inderdaad wat te duur. Vind het leuker om mijn geld uit te geven aan een wat duurder bedje oid, dan aan een broek die ik een paar maanden draag :)

Deel Deze Pagina