Hoi, Ik blijf twijfelen over de gedichtjes en wil vandaag echt proberen de knoop door te hakken en te gaan bestellen. Wat vinden jullie hiervan? Ik wil graag een gedichtje vanuit mijn dochter zeg maar.. Hoera, ik heb een zusje om mee te spelen en om geheimpjes mee te delen om te lachen, ruzieen en stoeien en om samen mee op te mogen groeien.. Hij staat op internet maar ik heb hem ietsjes aangepast. Kan wel zo toch? Geen rare zinnen oid. Graag jullie mening. Groetjes Debby
mooi, ik zou denk ik alleen het woordje ruzieen vervangen voor iets anders. Maar dat is simpelweg omdat ik dat woord er nu in het geheel niet zo mooi uit vind zien
Ik zou er van maken: om mee te lachen, ruzieen en stoeien. Dan staat er wel erg veel 'mee' maar nu is het een onvolledige zin volgens mij.. Ik zou ruzieen er juist wel in laten staan, is alleen maar leuk!
Leuk! Zou "en" aan het begin van de derde zin weghalen dan klopt het beter (en hoef je niet nog een keer mee erin te zetten)
Ik zou ook de laatste twee zinnen veranderen in: Om samen te lachen en te stoeien. Om samen op te mogen groeien.