Al vanaf 18 weken voelde ik de kleine heel duidelijk.. na een aantal weken bewoog mijn buik ook echt. Nu precies vanaf 28 weken voel ik de kleine minder.. Ik voel haar wel, maar heel zachtjes. Voel haar ook goed zitten. Gisteren had ik gebeld naar de verloskundige en ze zei dat het normaal was met dit termijn. Ze gaf aan dat de meeste baby's dan draaien en dat het waarschijnlijk nu zo ligt dat ik het wat minder duidelijk voel.. Ben op zich niet echt bang dat er iets is, maar vind het zo vreemd om niet meer wakker te worden van haar schopjes of van heel me buik die heen en weer gaat.. Heeft iemand dit ook gehad??
Yep heb ik ook een tijdje gehad. Maar daarna voelde ik haar weer heel duidelijk met harde trappen. Maar soms is ze een dagje wat rustiger en dan een paar dagen een echte druktemaker.
Graag gedaan. Bij mij was het op een gegeven moment dat ze alleen maar draaide. Vanaf week 31 ofzo kwamen de harde trappen. Als je je onzeker voelt gewoon naar de vk bellen hoor! Daar zijn ze voor.
Schijnt ook zo te zijn dat ze iets minder bewegen als ze even in een groeispurt zitten. En harde trappen etc heb ik nooit ervaren, ik heb een modelkindje.