Hier bio oil, bij mijn tweelingzwangerschap heb ik niets gesmeerd en geen enkel streepje op m'n buik (alleen op m'n borsten en zijkant bovenbenen) en nu voor de zekerheid toch maar bio oil, het voelt en ruikt gewoon al fijn als t nu ook nog helpt...
Denk niet echt dat er een wondercreme bestaat om strae niet te krijgen en dan ben veel aangekomen en weer afgevallen voordat ik zwanger werd dus had dat al Gebruik wel een nivea creme om de huid soepel en vochtig te houden, jeukt anders zo veel.
Ik heb nog niet echt een buikje, maar ik heb wel striae op mijn borsten en billen omdat ik schommelde met mijn gewicht, Ik gebruik Huidolie van huismerk van De Tuinen. Ruikt lekker, en is heel zacht.. Ik gebruik die nu ook op mijn buik voor t geval die ook groot wordt hihi.. Op mn borsten en benen zijn de littekens zichtbaar verminderd.. je ziet ze nog wel maar, zijn zacht en niet zo gerimpeld zeg maar....
Weleda (lekkerste olie tot nu toe) Kruitvat pure mama oil (de meest gore parfumlucht ooit! op n missie om het gauw op te krijgen, al bijna gelukt na twee w) tussendoor gebruik ik wel eens weleda baby olie (gewoon n lekkere vette huidverzorging) en 's ochtends smeer ik m'n buik altijd ff in met n bodybutter (nu vaseline cacao butter)
Ik smeer Weleda zwangerschapsolie savonds en met Zwitsal 's ochtends, maar hier ook strepen! Ben al vanaf mijn 12e week aan het smeren ..Smeerde het ook in met bio oil maar ging toch "scheuren" dus die bewaar ik wel voor na die tijd... Na het douchen doe ik altijd een washandje met huidolie van kneipp
hier smeer ik etos amandel huidolie onder de douche. heb echt een enorme hekel aan een plakhuid. Onder de douche trekt erin wat erin moet en het teveel spoelt weg/dep ik weg. Wel voorzichtig zijn dat je niet uitglijd. verder gebruik ik soms voordat ik ga slapen en mijn buik jeukt erg vaseline cetomacrogol creme. Kan op recept, maar is ook vrij verkrijgbaar bij de apotheek. Is een vette creme zonder parfum etc.
Weleda zwangerschapsolie in de ochtend en avond. Tot nu toe nog geen striae (afkloppen) terwijl mijn buik best groot en rond is geworden. Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen. Hoop het niet natuurlijk! Nog 6 weken te gaan...
Ik gebruik zwitsal mama creme. Heerlijk vind ik die. Nog geen strepen, maar wat anderen ook zeggen denk ik niet dat er echt een creme is die stiae helemaal tegen gaat. Ik had ook last van jeuk over mijn hele lichaam. Krabte mezelf helemaal open op een gegeven moment. Op aanraden van een vriendin na het douchen me ingesmeerd met zwitsal baby olie en werkt perfect. Geen last van jeuk meer.
Hier afwisselend bio oil en de paarse tube van Etos. De Etos crème verkoelt lekker (bij jeuk) en de bio oil maakt de huid soepel... Heb het idee die beter werkt eten striae.. Tot nu toe flinke toeter, maa geen striae.. Ben wel bang wat laatste week en bevalling gaat den...huid heeft het nu wel zwaar!
Ik heb al vanalles gesmeerd. In het begin van mijn zwangerschap heb ik hier alle bodylotions opgemaakt, gewone van nivea enzo. Daarna een tube louis widmer tegen strae. Heb ik niet verder gebruikt wegens te prijzig, had hem gekregen van mijn zusje. Verder nog bodybutter van de bodyshop, amandelolie van kneipp en zwitsal buikbalsem. Van deze laatste drie ben ik heel tevreden. Tot nu toe nog geen strae. Hopelijk houdt het zo!
Ik heb bij mijn dochters nooit gesmeert en nu ook niet De streepjes op mijn buik staan voor mijn mooie meiden en mannetje op komst.... Ik ben er trots op
Van de zwitsal buikbalsem keeg ik een allergische reactie! Ik werd ook niet zo blij van het ingredientenlijstje. Daarna overgestapt op de nature mama creme van de kruidvat, smeert lekker uit en ruikt niet te sterk en niet duur. Nu ook een natuurlijk spulletje op basis van cacaoboter, sheabutter,aloe vera,en vit E. Mijn buik blijft hiermee echt de hele dag lekker vettig aanvoelen.Ik denk niet dat ik met smeren striae kan voorkomen, maar baat het niet dan schaadt het niet.
Bedankt voor de reacties dames........bij m'n vorige zwangerschap ook gesmeerd maard wel streepjes op m'n zij. Dus denk ook wel dat t aan de huid ligt, maar vind t zelf lekker om te smeren.