vannacht is hier de buikgriep toegeslagen. Vreselijk geen oog dicht gedaan en dan kun je zelf eindelijk je inmiddels verschoonde bed in kotst je kind haar bedje vol. Arm ding.. Ik blijf dus thuis van werk vandaag maar voel me daar altijd zo schuldig over.. Meer zieken? Hoe gaan jullie om met ziekmeldingen?
Ziek is ziek niks aan te doen ben daar niet zo moeilijk in. Als alleen mijn kind ziek is neem ik vrij of regel ik opvang dus daar voel ik me dan ook niet schuldig over
Zelf alleen een beetje kwakkelig (is dat een woord?), pijnlijke oren en druk op mijn hoofd maar mijn zoontje is wel al bijna de hele week thuis met koorts en gekke bultjes op zijn bovenbenen. De koorts is inmiddels wel weg overdag maar 's nachts vlamt hij nog op en is hij heel onrustig. Veel beterschap - buikgriep, brrr, altijd heel naar en zeker als je dan ook nog een kindje hebt dat ook ziek is. En tja, ziek is ziek, dan kun je moeilijk gaan werken.
Oh heerlijk, de buikgriep. Hier ook een peuter, baby en man met buikgriep gehad de afgelopen week. Hoop dat het aan mij voorbij gaat Beterschap!
Ja, hier ook ziek. Al drie weken kwakkelen we samen wat aan. Eerst kind een week goed ziek, overlappend kreeg ik een bijholte/voorhoofdsholte ontsteking die maar niet over wil gaan. Lijkt wel alsof mijn lijf door de zwangerschap niet zo goed weet hoe die bende op te ruimen. Net kind wel naar school gebracht, maar ze klaagt wel over buikpijntjes en zere oren.
Dochtertje na haar ontbijten ( ‘mama eten’) toch weer wat opgeknapt dus even naar de go gebracht. Ze ging meteen vrolijk spelen. Ik lig nu dus nog beroerd op de bank. Iig wel even rust nu zonder kind wetende dat zij zich beter voelt.. hopelijk hier ook snel over.. @zigzag ook voor jullie beterschap. @Sado brr 3x buikgriep in huis.. vreselijk. @Djoess verminderde weerstand door de zwschap? Beterschap!
Aaah beterschap! Als ik echt iets van buikgriep heb dan heb ik geen moeite met ziekmelden, maar soms voel je je zo half oké, en dan vind ik het altijd heel lastig.. 1 winter zo vaak steeds te snel.weer gaan werken, dat ik steeds weer ziek werd, uiteindelijk naar de huisarts en toen bleek uit m'n bloed dat m'n immuunsysteem 'op' was. Dus tegenwoordig ben ik er wel beter in, het is voor mn werk ook beter als ik even thuis blijf! Mijn vriend was/is ziek, ik ben nog liever zelf ziek pfff....
Beterschap! Hier hadden we vorige week de mysterieuze ééndagsziekte waarbij misselijkheid de hoofdrol speelde. Ik was toevallig vrij die dag maar zou ook echt niet naar mijn werk hebben gekund. Mijn dochter is verkouden en toen ben ik ook naar huis gegaan, bij ons kun je per jaar 40 uur opnemen voor dat soort situaties.
Hier al 5 dagen een ziek kind, op en af koorts, slapjes, weinig eten. Ik denk misschien een reactie op het bmr vaccin. Deze heeft hij 8 dagen geleden gehad.
Mee zoontje niet ziek maar ikzelf werd gister nacht ook ziek wakker. De hele nacht en de ochtend zitten spugen en geen oog dichtgedaan, later in de middag zakte het iets af. En nu voel ik me al wat beter alleen nog zwakjes.
Hele gezin incl grootouders hebben het ook gehad hier, bofkontjes XD Ik werk maar 2 uur ipv 8 ivm bankrust en toen moest ik mezelf daar ook nog voor afmelden, mennnn wat was ik toen sjaggo zeg. Maar ziek is ziek, het duurt hier bij ons maar 24 uur en dan nog ff bijkomen. Dan ben je daarna weer zo goed als nieuw. Beterschap!
Ik begon vorige week woensdag met snot. Daarna ging het wel weer. Zelfs nog een weekendje weg geweest met collega's. Afgelopen dinsdag weer niet lekker en thuis gewerkt, wel met ontzettende hoofdpijn en misselijkheid. Dinsdagavond kreeg ik ontzettende keelpijn. Werd woensdag erger. Gister bij de huisarts bleek het een fikse keelontsteking te zijn. Gisteravond 38.9 koorts en nu nog steeds thuis. Baal als een stekker want er stond voor vandaag een belangrijke vergadering, maar het gaat echt niet. Vriend is nu boodschappen doen en daarna duik ik mijn bedje weer in. De griepprik komt net iets te laat dit jaar
Ik ben echt mega verkouden en hoest de longen uit m’n lijf, maar nog niet ziek gelukkig. Hoop dat het hierbij blijft ook.
Ik ben vandaag eindelijk weer in staat om iets te doen. Sinds maandagmiddag mega-keelpijn (niet kunnen/willen slikken) en mn hele lijf had spierpijn, zonder gesport te hebben. Maandagavond vroeg naar bed en 3 dagen niet gewerkt, sinds vanochntend voel ik me eindelijk weer wat beter. Hier dus geen spugen, maar gewoon 'lamlendig'. Beterschap allemaal!
Dochter is dinsdag op woensdag nacht begonnen met overgeven, woensdag was ik vrij, voor donderdag oma geregeld, daar heeft ze ook nog overgegeven, maar na een uur of 9 as het gelukkig klaar. Vannacht is de jongste begonnen, 5 keer in een uur tot er écht niks meer uitkwam. Ik zag het weekendje weg met mijn man al in het water vallen, omdat ik mijn zoon echt niet ziek een heel weekend uit logeren stuur naar een gezin met meer kinderen. Maar hij heeft dus 1 uur overgegeven, na half 4 vannacht niet meer, en wilde vanmorgen om 7 uur gaan eten, ondertussen heeft hij 3 beschuiten een cracker en een boterham op en nog heeft hij honger Het valt mee bij hem dus
Ik ben al weken aan het kwakkelen Verkouden etc maar echt ziek nee dat wil niet doorzetten ofzo Echt mega irritant Kinderen ook precies hetzedlfde