Wat op keukenwand

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 14 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Ik heb onze optie nog niet voorbij zien komen, dus daar komt ie:
    Www.pimpyourkitchen.nl

Zoveel keus in afbeeldingen, en als dat wat jij zoekt er niet tussen zit, kan je een iStockphoto uitzoeken en gebruiken ze die. Wij hebben zelf van 2 afbeeldingen uit hun bestand 1 plaat laten maken. Dit met hulp van een (heel snel reagerende) medewerker van ze.
    Wij zijn super tevreden en schoonmaken is zo makkelijk!

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    Wij krijgen volgend jaar een nieuwe keuken, en eigenlijk vind ik tegels en een plaat, op welke manier dan ook, achter het fornuis niet mooi. Nu ben ik wel erg kritisch, want ik krijg eindelijk mijn gedroomde woonkeuken. Die wil ik echt helemaal perfect maken. Maar niet met onbeperkt budget, haha :D Dus ik zoek alle creatieve ideeen om de keuken toch zo mooi te krijgen als ik het wil, maar voor niet al te veel geld ;)
    Maar betoncire is dus voldoende, achter het fornuis? Want dat vind ik prachtig!

sillies vindt dit leuk.
  3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Wij hadden eerst verf en dat was echt prima schoon te maken hoor! Nooit problemen mee gehad. Nu hebben we zelliges! We hebben ze besteld en zelf gemetseld. Ik hou er ook van!!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hebben afschrobbare verf.. Tis een draaama. Vet krijg je er niet uit. Alles geprobeerd maar helaas dus hier komen 10x10 tegeltjes en dan met matte afwerking. Getrommelde turks marmer.

5. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Dan zou ik idd voor zoiets gaan.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Oo ben benieuwd naar je wand, heb je een foto van de tegeltjes? En tot hoe ver naar boven hebben jullie ze gemetseld?Helaas kunnen wij dat niet zelf.
    Ik ben verliefd op deze:
    Screenshot_20181016-093830_Instagram.jpg

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Prachtig die! Wij hebben donker groene. 5 tegels hoog. Ik stuur je een foto in een prive bericht.

8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Nee geen RVS doen hoor! Wij hebben hier het fornuis en de plaat achter het fornuis van RVS. Heel mooi hoor, maar ik ben zo blij dat wij in het nieuwe huis geen RVS meer hebben. Echt een ellende om het schoon te maken. Eerst derft, dan een speciale spray, waar je dan met een droog(!) microvezel doekje overheen moet, maar ja dat microvezel doekje word natuurlijk vochtig door die spray, heb je weer een ander droog microvezel doekje nodig zodat je geen strepen ziet.:roflmao::roflmao::roflmao:

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Nee klopt inderdaad! Wij hebben het achter de hele keuken gedaan (dus opgetrokken tot aan het plafond).

Beetje slechte lichtinval nu, maar dit is het idee. Het is lichtgrijs met een licht "marmer effect". Je kan ook voor donkerdere kleuren of meer effect op de muur kiezen.

Mijn man heeft het trouwens zelf gedaan, als je een klein beetje handig bent, is dat goed te doen!

20181016_102939.jpg

Bijgevoegde bestanden:

10. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dit vind ik ook mooi. Ik twijfel tussen beton cire en zellige tegels. Ik moet gewoon wat showrooms af gaan, maar ben nu al een stuk verder.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Lieve schat tegelen is echt zó makkelijk.
    Echt, dat kunnen jullie ook zelf :)

sillies vindt dit leuk.
  12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben glasplaten gedaan in de keuken. Ik vind het heel handig en het ziet er strak uit. Ik hou niet van al die voegen van tegels in de keuken :)

13. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij hebben ook bovenkastjes, dus is het heel anders om te zien.
    Maar wij hebben vloertegels op de wand:D
    Ik ben daar heel blij mee. Goed schoon te maken. Ik wilde bij mijn keuken niet hetzelfde blad als het aanrechtblad. Want ik vind een glasplaat achter het fornuis niet mooi. Dat had ik in de vorige keuken. Een te lage waardoor er dingen achter kwamen te zitten. Ik moest hem af en toe van de muur schroeven on er achter schoon te maken. Dat wilde ik niet meer.
    Ik heb een lichte keuken met een donker (betonlook) aanrechtblad. En dan ook donkere tegels tegen de wand.

14. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    Er zijn hele mooie gekleurde glasplaten te koop met of zonder design. Denk dat ik een volgende keer zoiets zou willen; lekker praktisch ook.

Nu hebben we gewoon tegels. Ook prima en goed schoon te houden.

15. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Bedacht me vanmiddag dat we wel 10 weken ofzo op die zelliges hebben moeten wachten. Komen uit marokko en het zijn handgemaakte tegels, bij ons was het destijds te nat ofzo en toen konden ze de qualiteit niet goed krijgen dus moesten we langer wachten. Ze zijn allemaal net iets anders van kleur en dikker en dunner, krom etc. Is een deel van de charme.

Deel Deze Pagina