Ik wil langzamerhand met de babykamer gaan beginnen maar nou weet ik dus niet wat ik met de muren aanmoet. Ik wil niet gaan behangen omdat de muren mooi gestucd (schrijf je dat zo?) zijn en de kleur is ook prima want dat past heel mooi bij de babykamer die ik op het oog heb. Maar alleen een kale gestucde muur vind ik dan ook niet echt leuk. Ik heb al nagedacht over een behandstreep (of hoe noem je dingen?) maar dat bewaar ik voor als ik echt niet iets anders kan verzinnen. Nou ben ik helaas niet zo creatief en zou niet weten wat wel leuk is, dus iemand leuke ideën? Liefs Jessy
bij de hobbywinkel hebben ze sjablonen, die plak je op de muur, intamponeren met verf en laten drogen. zo maak je je eigen muurschildering!
Ze hebben tegenwoordig ook overal van die leuke interieurstickers, moet je maar eens zoeken bij Google, is vast een hele hoop over te vinden!
Ik vind een gedichtje op de muur geschilderd erg mooi, dat zie je tegenwoordig heel veel. Achteraf vind ik het jammer dat ik dat niet gedaan heb.
Wij hebben een grote groene cirkel op de muur met overlappend een kleinere cirkel. Staan ook foto's in mijn album volgens mij.
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php Daar staan leuke ideeen op... Ook dingen die je zelf makkelijk kan maken. Chantal, die cirkels vind ik erg gaaf! Lekker simpel maar toch stijlvol.. leuk!
Kan dit allemaal wel met een bobbelige muur ? Mijn muren zijn ook gestuucd en ben zo bang dat het dan "lelijk" wordt....
wij hebben ook op gestucte muren wandschilderingen gemaakt. Het ging pefect. Het enige waar je op moet letten is dat je kwast niet te nat is, dan loopt de verf weg.
Chantilly, als je een bobbelige muur hebt, dan zal het wel geen glad stucwerk doen, maar spachtelputz? Daar zou ik inderdaad geen stickers op plakken... maar een schildering moet wel lukken. Wij hebben glad gestucte muren en hebben figuren van mdf (in Frankrijk gekocht) geschilderd en opgeplakt met dubbelzijdig tape. Als we ze eraf willen halen zal het wel een beetje gerepareerd moeten worden, maar dat is zo gedaan en het is wel de bedoeling dat ze een paar jaar blijven zitten. Er staat een foto van op onze site (bij 'kamertje'). Ik vond helemaal kale muren ook niet zo leuk... groetjes, Snoopy
wij hebben door de hele kamer een oranje baan geverfd op de muren en op die baan boerderijbeestjes geplakt. Dit zijn speciale muurstickers die je zonder de verf te beschadigen op de muur kan plakken en er weer af kan halen. Wij hebben ze bij de Praxis gekocht. Als hij straks ouder is plakken we er andere stickers op.
ik ga zelf voor schilderijtjes, gewoon 3 leuke kleurige schilderijtjes naast elkaar en dan nog een leuk lampje.. als het een meisje wordt dan vind ik die bloemen die ze nu bij ikea hebben wel erg leuk
Zie mijn muur...... ......(foto).....Foto van kamertje van mijn dochtertje vind je ook op www.cutitout.nl Groetjes,Miranda
Wij hebben mooi behang gekocht en dit op een gedeelte van de muur geplakt.. Ik zal kijken of ik een foto in mijn album krijg om te laten zien wat ik bedoel... Edit: Gelukt!
Dank je! Mijn handige man heeft de kast en de commode zelf gemaakt... *trots*Het wiegje is geleend, want het bedje is nog steeds niet af... *wijst naar banner* Hetgeen toch wel eens tijd word denk ik zo..
wij hebben vandaag bij babypark van die foam dingen gekocht van pooh.errug leuk. zitten stickers bij die je op de achterkant doet en ze zo vastplakt.en ook hebben wij wat van die grote van pooh voor op de deur. lief hoor.we hebben t kamertje zo goed als in t thema van pooh/disney dus past er wel mooi bij. maar wel erg lief bij t ene paketje zitten ook lieveheersbeesjes bij enzo....