buggy quinny zapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Siem, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Hallo,

weet iemand misschien of deze ook in de ligstand kan? :)

Groetjes Siem

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    nee kan niet.....

3. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Nee, kan inderdaad niet.

4. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    weet iemand of de quinny zapp ook op een " buggy-mee" fietsdrager kan? Quinny zegt van niet, maar ik hoor graag van iemand of ze het al geprobeerd hebben. Die buggy mee heb ik nl al. Vind het dan zonde om ook nog een nieuwe drager te moeten kopen.

5. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Nee, volgens mij gaat dat niet lukken....heb het niet geprobeerd hoor.
    Ik heb een buggydrager speciaal voor de zapp en die is wel echt ideaal.

6. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    kun je me uitleggen waarom het niet lukt? Ik heb nl niemand in mijn omgeving met een zapp om te porberen. Als ik zo de plaatjes bekijk denk ik dat het wel moet lukken, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Ik heb net een nieuwe fiets waar al een buggy drager bij gekocht is. Ik vind het zo zonde geld om dan nog een nieuwe te moeten kopen. We hebben nl ook al een buggy, maar ik durf er niet mee te fietsen omdat het groot en lomp is. Dus vandaar al een nieuwe buggy. Ben niet eens zo fan van de zapp omdat hij niet plat kan, maar ja, nergens van de fiets afkunnen is ook niet handig.

7. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    kun je me uitleggen waarom het niet lukt? Ik heb nl niemand in mijn omgeving met een zapp om te porberen. Als ik zo de plaatjes bekijk denk ik dat het wel moet lukken, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Ik heb net een nieuwe fiets waar al een buggy drager bij gekocht is. Ik vind het zo zonde geld om dan nog een nieuwe te moeten kopen. We hebben nl ook al een buggy, maar ik durf er niet mee te fietsen omdat het groot en lomp is. Dus vandaar al een nieuwe buggy. Ben niet eens zo fan van de zapp omdat hij niet plat kan, maar ja, nergens van de fiets afkunnen is ook niet handig.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    laats zag ik dat iemand de quinny zapp uit de fietstas haalde haha ok handig. ikzelf heb geen ervaring met deze buggy dus kan er weinig over zegge.

9. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Quiny zapp heeft idd geen ligstand.

Er is een tegenhanger de Xadventure Vibe.
    Deze kan wel in ligstand!
    MAAR, deze is niet zo klein en compact weer als de zapp.

Verder is het wel een fijne wagen.

10. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    is deze wagen opgevouwen wel nog altijd kleiner als de gemiddelde wagen? Dit ivm het vervoeren op de fiets.

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Waarrom koop je niet een normale lichtgewicht buggy?die kan zeker op je fiets!

12. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hij is idd wel kleiner dan een normale buggy.
    Maar niet veel.

Google maar eens op X-Adventure Vibe dan vind je vast wel wat foto's

13. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    ik heb er naar gekeken, mijn huidige buggy kan er in theorie ook op. Maar in de praktijk vind ik het ontzettend vervelend fietsen, zo n lang gevaarte achter op mijn fiets. Ik durf er niet mee te fietsen.

Deel Deze Pagina