winkelen!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mik25, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

mijn zusje gaat in mei trouwen en aangezien ze met druk heeft verteld dat ze GEEN vrijgezellenfeessie wilt. heb ik maar besloten dat ik samen met mijn moeder en zusje aan weekendje ga shoppen ipv een vrijgezellenfeest.:D

nu is alleen mijn vraag waar ga ik heen met hun? welke stad zeggen jullie is zaterdags en zondags helemaal te gek om heen te gaan in een hotelletje en daar te gaan shopen twee dagen!:p

gr kim

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou zeggen antwerpen?

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn 2 favo's zijn absoluut Antwerpen en Rotterdam

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    roermond... altijd koopzondag met het outletcenter en retailpark en natuurlijk het gewone centrum

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Wil je in NL blijven of mag het buitenland?
    Van verhalen (helaas geen ervaring) schijnt london voor shoppen leuk te zijn. Helemaal in deze tijd voor kerst.
    Verder in NL, tja ligt beetje waar je van houdt. Amsterdam altijd leuk, misschien met uitstapje naar de kust (weet niet waar je woont)
    Zelf hou ik ook wel van Limburg en verder naar beneden (belgie, antwerpen)
    Leuk idee hoor!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    antwerpen vind ik te ver weg voor een dag of twee! en rotterdam trekt me niet zo! roermond nog niet over nagedacht! dus ga even googelen :)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik woon zowat naast amsterdam hihihihihih en aan het strand dus dat word hem niet. hahahahahahahahahaha.

antwerpen vind ik wel helemaal te gek maar toch........................ hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm toch maar eens nadenken! we hebben allebei kids en willen maar een nachtje weg van huis anders missen we onze kroos te veel hihihihih en london zou ik dan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer heen willen!

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Antwerpen of Maastricht!

9. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Haha, nee snap dat Amsterdam en kust dan geen leuk idee zijn ;)
    Verder (dichter) bij huis zou ik dan zo niet weten. Of misschien de veluwe op, zaterdag shoppen, en daarna na een thermen/spa achtig iets? Lekker eten, lekker verwennen en dan zondagavond weer naar huis?

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mijn moeder zou je geen groter plezier doen maar ik wil dus echt niet met mijn blote gat in de sauna bah bah bah!

maastricht heeft die elke zondag koopzondag?

11. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Maastricht, Den Bosch, of duitsland kerstmarkt :D:D

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    normaal niet, maar meen de maand november en december weer wel voor de feestdagen

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zal er even bijzeggen. het word januari of februari want mijn zus en ik zijn allebei kapster en kunnnen in december absoluut geen vrij nemen!

14. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou ook antwerpen zeggen (ik kan er bijna op tuffen), voor jou misschien te ver.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja is voor ons 2,5/3 uur rijden. is wel erg ver voor een nachtje!al zou ik het niet zo erg vinden maar zusje en mama wel ben ik bang!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Arnhem

Is Antwerpen vanuit jou niet ongeveer net zover als Roermond/Maastricht?

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou dan voor den haag gaan. Lekker slapen in van de valk in nootdorp en dan met de trein naar de stad

18. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Wij zijn afgelopen jaar in maastricht geweest en dat was heel erg leuk en groot ook.

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Den Haag! :D
    Leuke stad, je kunt er lekker shoppen... Misschien nog ff naar Scheveningen. Daar vermaak je je echt wel 2 daagjes denk ik en het is lekker dichtbij! :)

Ik denk dat Maastricht net zo ver is als Antwerpen voor jullie :(

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oeps is dat zo? hahahahahhahaha ben topografisch zo goed aangelegd ;) hahahahahahahahahaha

nou ik zal het hier eens in de groep gooien! misschien word het dan toch antwerpen! mijn moeder had het over groningen! is dat ook leuk?

weet iemand trouwens wanneer de uitverkopen beginnen? dan gaan we dan ongeveer heen!

Deel Deze Pagina